Як бути, якщо відчуваю, що мене не чують у відносинах?
Доброго дня. У мене така проблема: здається, що у відносинах з друзями, колегами та навіть близькими людьми я завжди наче на другому плані. Коли я намагаюсь щось розповісти чи поділитися своїми почуттями, мене або перебивають, або не сприймають серйозно. Зрештою я відчуваю себе якоюсь непотрібною. Мені складно просити підтримки, тому часто замовкаю і все тримаю в собі, але воно тільки ще більше накопичується. І це стосується не лише буденних тем, але й серйозних ситуацій – інколи хочеться, щоб мене просто вислухали, а я не відчувала себе «зайвою». Як навчитися доносити свої думки так, щоб мене дійсно чули? І як побороти цей страх, що якщо я скажу про свої потреби, це ще більше погіршить ситуацію?

Всі відповіді:
Вітаю Валя! Дякую, що поділилися! Дуже важливо проговорювати свої емоції та думки у комунікації, але інші можуть нехтувати та не сприймати вас і можливо проблема у них. Тому для початку варто знайти коло людей, які дійсно будуть вас слухати, це можуть бути найближчі друзі або психолог, аби набути позитивний досвід. Також, варто почати розбиратися зі своїми почуттями і виділяти час для вислуховування себе та аналізу своїх почуттів та поведінки.Це допоможе зрозуміти, які ваші дії чи бездіяльність провокують інших вести себе подібним чином.
Записатися на консультацію до цього психолога