Як покращити стосунки з батьками?
Привіт. Є одна проблема в моїй родині, яка вже довгий час отруює мені життя. Мої батьки, хоча їм всього по 56 років, поводяться так, ніби без щоденних дзвінків чи повідомлень вони не можуть спокійно жити. І це не просто якась легка тривога – це доходить до скандалів, образ і навіть ультиматумів. Вони буквально очікують, що я буду щодня або телефонувати, або хоча б писати, що в мене все добре.
Я працюю, маю свою родину, мені 32 роки. Я розумію, що батьки переживають за мене, за онучку, але мене починає це дратувати. Деколи просто немає бажання спілкуватися після важкого дня, але в таких випадках на мої аргументи, що не було часу чи настрою, вони реагують лише нерозумінням і звинуваченнями. Мені постійно говорять, що я безсовісний син, що я їх ігнорую, і кожного разу це веде до драм і сліз.
Зараз у мене вже з'явився внутрішній протест. Я просто не хочу з ними говорити. Я бачу, як це дратує їх, але мене вже не хвилює. Приїжджаємо до них в гості часто, майже кожні вихідні. Моя донька їх любить, і вони її теж, але навіть під час цих зустрічей я намагаюся мінімізувати спілкування, займаючись чимось своїм.
Я намагався якось вирішити цю ситуацію, поговорити з мамою, пояснити, що я не повинен дзвонити по кілька разів на день. Але це завжди закінчується сльозами і фразами типу: "Я на тебе подивлюсь", після чого будь-які спроби обговорити тему припиняються.
Чесно кажучи, я вже втомився від цього нескінченного циклу ображених дзвінків і сліз. Я просто хочу, щоб вони зрозуміли: я їх люблю, але це не означає, що я маю звітувати про своє життя щодня. Мені потрібен свій простір і трохи більше свободи, але як це донести до них, коли кожна розмова перетворюється на драму?

Всі відповіді:
Сепарація – це завдання дітей. Батьки не зацікавлені в цьому) І поміняти їх без їхнього бажання неможливо. Тому якщо ви відчуваєте негативні емоції, то варто їх опрацювати з психотерапевтом.
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю, Семене. Любов можна проявляти по-різному, у тому числі повагою до своїх та чужих психологічних кордонів. Навчитися говорити «ні» без відчуття провини може бути складно. Але задля вашого спокою, це необхідно. На жаль, найрідніші люди можуть бути найжорстокішими маніпуляторами, навіть не усвідомлюючи цього.
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю!
Можливо вашим батькам потрібно зміцнити свою нервову систему, піти до психолога чи до лікаря ( попити вітаміни, наприклад).
Це може допомогти їм бути більш спокійними.
А ви зі свого боку і далі робіть те що можете, не робіть те що для вас занадто і говоріть що вам не подобається. Вся агресія що у вас є повинна знайти вихід тим чи іншим шляхом.
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю, Семене!
Потрібно починати роботу з себе. Дослідити свої кордони і навчитися чітко про них заявляти. Проживати своє життя так, як хочеться Вам, а не комусь (в даному випадку батькам).
Такий контроль і прив'язаність з боку батьків - питання про сепарацію. А відповіді матері на ваші спроби проговорити проблему - маніпуляція.
Тут слід звернути увагу на те, що для батьків є травматичним розлука з Вами. Чим вони займаються? Чи є у них робота/захоплення/інша діяльність? Задайте питання батькам, що станеться, якщо Ви зателефонуєте їм 2 рази на тиждень, якщо будете приїзжати трошки рідше? Можливо писати смс, замість дзвінка? Спробуйте поговорити не з позиції, що "я не повинен", а з позиції, що"я відчуваю".
Слід розуміти, що процес зміни ставлення батьків до Вас не вирішується однією розмовою. Це буде довготривалим і поступовим процесом.
Але такі почуття та емоції з Вашого боку є нормальними. Потрібно завжди ставити себе, свої інтереси та дії на перше місце, для формування якісного та спокійного життя для себе.
Бажаю успіхів у вирішенні Вашого питання)
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю!
Спробуйте проводити час - якісно - згадайте що вас поєднує, що вам всим подобається - пікнік, прогулянка, фільми, тд...
Хай це буде раз в тиждень або місяць - але це буде якісно - без відволікань- де кайфово вам і їм, це набагото важливіше і буде показувати ваше ставлення чим безліч дзвінків за день.
Записатися на консультацію до цього психолога
Детальніше про #сімейні відносинина сервісі MOZHNA