Як подолати залежність?
Вітаю! Мені дуже потрібна порада. Я мама-одиначка, зараз у декреті і живу за кордоном із маленькою дитиною та своєю мамою. На жаль, я втягнулася в азартні ігри, почала грати в онлайн-казино. Результатом цього стали борги, кредити, відчай і депресія... Я зізналася про це своїй подрузі та мамі. Визнаю свою провину і розумію, що це проблема Кілька разів клялася, що більше не буду грати, але знову зривалася грала, а потім розкаювалася
Пару місяців тому здавалося, що все почало налагоджуватись, але вчора в мене стався нервовий зрив. Я навіть намагалася покінчити з життям, хотіла напитися таблеток, бо знову програла всі гроші і більше не бачу сенсу жити…
Я не знаю, як вибратися з цього пекла. Як мені допомогти собі й врятувати своє життя? Куди можна звернутися? Вдячна за будь-яку пораду.

Всі відповіді:
Вітаю, Наталія!
Дякую Вам за довіру і за сміливість відверто поділитися своєю проблемою
Залежність, як правило, починається не просто так. Спробуйте надати собі відповідь: коли я граю, що саме я отримую? Де ще я можу це отримати? Що мені для цього потрібно?
Залежні відносини, найчастіше, - це про нестачу любові. Схоже на те, що Вам іі дуже не вистачає. Терапія з психологом - це і є той простір, де можна відверто ділитися своїми думками і почуттями. Тут немає місця для осуджень і настанов.
Але це може стати світлом, який допоможе знайти вихід із цієї ситуації.
Зверніться, будь ласка, із своєю проблемою до лікаря. В Вашій ситуації, дуже потрібна не тільки психологічна допомога, а ще і курс препаратів, які може призначити тільки лікар.
З повагою і вірою в Вас, Ліна Прийменко
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю вас, Наталія!
Дуже класно що ви усвідомлюєте та приймаєте відповідальність за ваші дії, це величезний крок до одужання!)
Проте дану поведінку не завжди можна контролювати самостійно, це спектр розладу поведінки, який зараз лікується у психіатра.
Можна знайти гарного спеціаліста-психіатра, який працює і знається на проблемі саме гри в онлайн казино.
А також з часом під'єднати курс психотерапії саме по вашій темі.
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю, Наталля!
Залежність - це складний процес звідки дуже складно вийти самостійно. Для початку, спробуйте усвідомити від чого втікаєте? будь яка залежність - це свого роду втеча від реальності, проблем, дискомфорту і тд. Що це у вашому житті ?
А потім проаналізуйте що важливого, цінного є у вас на сьогодні? Заради чого більшого ви готові брати своє життя в свої руки, бо коли ви здаєтесь "залежжності" вона управляє вами. Подумайте - як ви бачите себе через 3- 5 років... Чого вам хочеться ? пропишіть все це ... Пропишіть план дій, інструкцію - що робити як перемикатися, коли знову буде думка почати грати..
Ваше життя - у ваших руках. І ви - сильніша ніж залежність.
Записатися на консультацію до цього психолога
Детальніше про #поведінкові проблемина сервісі MOZHNA