Не знаю, чого хочу в житті і куди рухатись далі
Добрий день. Мені 34, і останнім часом у мене відчуття, ніби я застрягла. У мене є нормальна робота, яка мене не надто надихає, але й остаточно не дратує. Наче все більш-менш нормально, але я постійно відчуваю, що живу наче не своє життя. Вільний час проводжу вдома або в соцмережах, а коли думаю, що треба щось змінювати, то з'являється страх: а що саме змінювати? Я навіть не знаю, що мені насправді подобається і чого я хочу. Раніше хотілось подорожувати чи чомусь вчитись, але тепер навіть гроші не мотивують — все здається однаково порожнім. Як зрозуміти, чого я дійсно хочу, з чого почати і чи можливо знов знайти сенс? Допоможіть розібратись, бо це починає тиснути на мене і забирає багато сил.

Всі відповіді:
Вітаю!
Ви питаєте чи можна віднайти сенс? Одразу згадалася книга Віктора Франкла «У пошуках сенсу». Звісно, можна і він є навіть у тому стані, в якому ви знаходитеся зараз.
Ви наче на роздоріжжі: як було не хочу, в як по-новому не знаю і страшно.
Спробуйте осмислити ваше життя сьогодні. Напишіть у дві колонки, що вам подобається, а що ні. Це вас наштовхне на думки, щоб хотілося змінити. Усвідомлення може прийти не одразу, проте процес буде вже запущено.
Відслідковуйте свій емоційний стан. Як відчувається «не знаю, що хочу» ви вже знаєте. Тепер потрібно фіксувати і проблиску радості, цікавості, здивування та ін.
І третє, відкладіть соцмережі. Часто вони вганяють в депресивний стан. Здається, що життя не склалося як у … ( підставте імʼя, за ким стежите). Хоча, що коїться за лаштунками невідомо.
І обовʼязково підключіть тіло (йога, масаж, тепла ванна тощо).
Записатися на консультацію до цього психолога