Чому іншим все вдається, а я застряг?
Добрий день. Мені 40 років, і останнім часом я себе питаю: чому в інших виходить досягати цілей і йти вперед, а я наче застряг на місці? Наче все нормально – у мене робота, сім’я. Але відчуття, що все це якісь «напіврезультати», бо відчуття радості чи гордості за себе я вже давно не маю. І не те щоб я сиджу без діла – я намагаюся щось робити: братися за нові завдання, ставити собі цілі. Але доходжу до якогось моменту, і в мене ніби немає сил чи натхнення рухатися далі. Таке враження, що у мене немає чіткого розуміння, що для мене дійсно важливо і чим я хочу займатися. Може, тут проблема в самооцінці, чи це якісь внутрішні страхи видають себе? Як зрозуміти, чому не рухаюсь вперед і що з цим робити?

Всі відповіді:
Вітаю Марк! Порівняння - не допомагає підвищеню мотивації та досягненню цілей, варто знайти власний унікальний шлях. Оцініть ті досягення які у вас вже є за життя, думаю їх достатньо і вони ваші, не варто їх знецінювати. Можливо ваші старання не принесли бажаного результату, а можливо все життя ви реалізовували не ваші глибинні бажання. Думаю, слід почати з самопізнання - чим насправді вам подобається займатися, що вас насправді надихає? Нерозуміння виникає коли ми зневажаємо свої істинні потреби та бажання і рухаємося нав'язаним кимось шляхом.
Записатися на консультацію до цього психолога