Чому так важко довіряти людям?
Добрий день. Останнім часом я все частіше помічаю, що мені дуже важко довіряти людям. Навіть близьким друзям чи родичам я ніби не можу відкритись повністю. Коли трапляється щось, що мене турбує, я просто замовкаю і тримаю це все в собі, бо боюсь, що мене не зрозуміють або що мої слова можуть потім використати проти мене. Через це я почуваюсь самотньо, навіть коли поруч є люди. Іноді мені здається, що я просто надто закрилась, але з іншого боку, ніби є якась невидима стіна, яку я не можу переступити. Я не розумію, звідки взялась ця невпевненість? Може це через якісь минулі події, про які я навіть не задумувалась? І що з цим всім робити? Буду вдячна за будь-яку пораду.

Всі відповіді:
Ірина, вітаю!
Дякую за вашу сміливість, що написали про свої відчуття.
Це справді важко тримати все в собі. Якщо вам складно ділитися з іншими, спробуйте виписувати в блокнот, все що вас турбує: всі переживання, думки, емоції. Ця техніка допомагає полегшити стан.
Також проаналізуйте: Як давно ви почали це помічати? І що сталося перед тим? Можливо у вашому житті сталася якась подія, коли хтось підірвав вашу довіру – розказав те, про що ви не хотіли щоб інші дізналися, або як ви написали хтось використав інформацію проти вас, чи порушив свою обіцянку. Напишіть все що згадаєте, навіть незначні події.
Якщо хочете швидше розібратися, краще прийти на сесію до психолога, де все залишається конфіденційно і ви можете не переживати, що про сказане дізнається хтось ще. Терапія допоможе зрозуміти чому так сталося і відновити довіру до інших.
Бажаю вам успіхів!
Записатися на консультацію до цього психолога