Не можу відпустити минуле
Доброго дня. Я зрозуміла, що в мене є проблема з дитинства, з якою досі не справилась. Мої батьки дуже часто сварилися і кричали один на одного, коли я була маленька. Інколи доходило навіть до того, що я боялася виходити з своєї кімнати. Це дуже сильно на мене вплинуло. Зараз мені 26, але я відчуваю постійний страх, що якщо хтось підвищує на мене голос, то буде щось погане. Через це я не можу нормально реагувати навіть на звичайні побутові конфлікти. Мені важко знайти собі партнера, бо я дуже боюся, що будь-які відносини можуть закінчитися сварками і нервами, як в батьків. Як можна це подолати? Чи реально позбавитися цього страху, який так давно сидить всередині? Я розумію, що багато часу минуло, але інколи здається, що я все ще та маленька дівчинка, яка ховається у кімнаті. Мені дуже потрібна ваша порада.

Всі відповіді:
Лілія, вітаю!
Дякую, що поділилися своєю історією.
Дитина часто перебільшує у сприйнятті реальності і їй важко витримувати сильні емоції. Також дитині дуже боляче бачити, як батьки сваряться. Це травмує психіку дитини і відкладає глибокий слід в підсвідомості. Але з цим можна працювати і змінити своє відношення.
Краще всього йти в терапію, тому що саме там ви зможете в безпечному та підтримуючому просторі розібратися зі своїми почуттями, дати підтримку тій маленькій дівчинці та укріпити свою дорослу частину, яка зможе витримувати негативні емоції. Цей процес потребує часу для зцілення.
Самостійно можете почати із виписування в блокнот своїх почуттів, щодо вашого страху перед конфліктами. Можете описати дитячу ситуацію з позиції спостерігача, як ви думаєте: що відчувала маленька дівчинка та що потребувала в той момент? Щоб допомогло їй заспокоїтися і повернутися в стан рівноваги в той момент? Пишіть все що приходить в голову, всі переживання, страхи про майбутнє. Повторюйте цю практику декілька днів. Це допомагає полегшити стан, а також подивитися на ситуацію під іншим кутом.
!
Записатися на консультацію до цього психолога