Як навчитися підтримувати спокій у стресових ситуаціях?
Доброго дня! Мені 32 роки, і я почала помічати, що буквально кожна дрібна проблема вибиває мене з рівноваги. Особливо це проявляється, коли я спілкуюсь із рідними чи на роботі, де часто трапляються непорозуміння. Я можу різко реагувати, підвищувати голос або навіть заплакати. Мені здається, що більшість цих випадків не варті такого емоційного вибуху, але я не можу зупинитися, коли це вже почалося. Потім я почуваю себе винною, мені соромно за таку поведінку, але все повторюється спочатку. Як знайти спосіб краще контролювати свої емоції та не реагувати настільки гостро в стресових ситуаціях?

Всі відповіді:
Доброго дня.
Дуже схоже на те, що ви знаходитесь у стресі. Знаєте, це коли вже глечик емоцій переповнений і кожна крапля виливається якимось емоційним вибухом.
Я можу сто раз написати вам, як вам треба реагувати у тій чи іншій ситуації, дихати чи медитувати, але це не допоможе вирішити основну проблему, а вона є і сидить глибоко, якщо психіка так реагує на дрібниці.
Можете наодинці з собою подумати, що не так? Намагайтесь не скидувати все на ситуацію в країні, а подумати глибше, що вас тривожить? Можливо вам потрібна передишка від роботи, рідних? Побути з собою наодинці, можливо у вас давно не було нормальних вихідних? Ви вмієте розслаблятися і відновлювати свій емоційний ресурс?
Дуже мало вхідних даних щоб повноцінно допомогти через смс.
Вам треба не просто контролювати свої емоції чи запхати їх кудись глибоко, а зрозуміти, що саме спричиняє таку реакцію.
Я буду рада допомогти вам на консультації!
Записатися на консультацію до цього психолога