Як навчитися контролювати свої емоції?
Доброго дня. Я часто стикаюсь з ситуаціями, коли не можу впоратися зі своїми емоціями. Наприклад, коли щось йде не так, як я планувала, чи коли хтось говорить мені щось неприємне, я швидко дратуюсь, можу різко відповісти або навіть заплакати. Потім відчуваю провину за свої слова і дії, але в моменті ніби не можу це зупинити. Це особливо проявляється в стосунках з близькими людьми, і через це почуваюсь жахливо. Як навчитися бути більш спокійною та реагувати на ситуації адекватніше? Можливо, є якісь техніки чи вправи, які допоможуть мені навчитись краще розуміти і контролювати свої емоції? Дуже втомилася від таких відчуттів. Дякую заздалегідь за вашу відповідь.

Всі відповіді:
Вітаю, Віро! Дякую за Ваше звернення. В моментах, коли Ви відчуваєте, що емоція накриває, необхідно перейти в позицію спостерігача. Адже щоб реагувати більш спокійно, потрібно подивитися на себе зі сторони та усвідомити, що з Вами відбувається тут і зараз.
Для початку варто спробувати розслабити тіло, зробивши вдих і видих. Потім подумайте над тим, якою Ви почуваєтесь, коли справи йдуть не за планом або чуєте щось неприємне на свою адресу. Що Ви можете зробити, щоб вийти з цього стану? Наприклад, Вам сказали неприємні слова й Ви відчули себе знеціненою чи приниженою. Донесіть це співрозмовнику, озвучивши свої почуття та прохання. Це може виглядати так: "Коли ти так розмовляєш зі мною, я відчуваю знецінення себе. Мені це неприємно, тому прошу більше мені такого не казати".
Записатися на консультацію до цього психолога