Як знайти своє призначення та реалізувати себе в житті?
Вітаю! Мені потрібна ваша допомога у пошуку мого життєвого призначення. Мені здається, що я вже давно перебуваю в стані невизначеності, хоча робив безліч спроб знайти себе.
Наприклад, я пробував займатися бізнесом, але кілька проектів провалилися через брак ентузіазму з мого боку. Мені важко було підтримувати інтерес до справи, навіть коли спочатку ідея здавалася перспективною. Потім я думав, що, можливо, моє покликання — це творчість, але швидко з’ясував, що мені не вистачає терпіння для розвитку в цій сфері. Навіть професійна діяльність не приносить задоволення, попри стабільну роботу.
Мені здається, що я постійно шукаю, але не можу знайти щось, що мене дійсно захопить. Це призводить до почуття розчарування й порожнечі. Як зрозуміти, чим насправді хочу займатися і яке моє призначення? Чи можете ви допомогти мені розібратися в цьому і направити на правильний шлях?

Всі відповіді:
Щоб знайти своє призначення треба знати що вам подобається робити. Вам може багато що подобатися різного і здається не сумісного. Все те що вам подобається і треба робити, не обов'язково це повинно бути в професійному житті, це може бути і як хоббі.
Коли ви шукаєте саме " призначення" вам не треба шукати те, чим вам треба буде займатися до кінця життя, адже в наш час зміна професії в житті це норма, навіть не один раз можна. Вибирайте те що вам цікаво, якщо ваші вподобання через 10 років зміняться то це нормально.
І те що у вас щось не виходить у бізнесі не означає що це " не ваше", це означає що вам треба розв'язати задачі з зірочкою.
А коли у вас починаються сумління - треба приймати рішення якою дорогою ви підете і від чогось відмовитеся.
Записатися на консультацію до цього психолога
Доброго дня)
“Мені важко було підтримувати інтерес до справи, навіть коли спочатку ідея здавалася перспективною”. Я б звернула увагу на це формулювання, адже інтерес та перспектива, це різні речі. Ви взялися за справу все ж таки через інтерес, чи через її перспективу? Можливо проекти провалилися, тому що не виправдали Ваших очікувань? Можливо Ви розраховуєте на швидкі результати?
Як на сьогодні Ви відновлюєте-поповнюєте свої ресурси? Що Вам подобалося робити раніше? Чим би Ви хотіли займатися, але з якихось причин не зробили цього? Що відбувається у Вашому житті окрім пошуку свого призначення?
Для того, щоб зрозуміти, чим Ви хочете займатися і своє призначення, потрібно постійно пробувати щось нове, але якщо беретеся за щось - внутрішньо не гарантувати собі стовідсоткового результату. Змініть своє ставлення до цього пошуку. Подивіться на нього з точки зору пригоди, а не “каторги”.
А взагалі, мені прийшла така метафора. Людина - це як діамант. Людина, яка багато чого пробує у житті… Кожен її досвід, це дотик до окремих її граней, і з часом ці грані формують сяючий, дорогоцінний камінь.
Бажаю успіхів!
Записатися на консультацію до цього психолога
Детальніше про #розуміння себена сервісі MOZHNA