Як пережити цей складний період у житті?
Доброго дня. Пишу, бо вже не знаю, як справлятися зі всім цим, що відбувається. Мені 42 роки, двоє дітей, чоловік, робота... Видно, все це мало б бути нормально, але чомусь я почуваюся ніби в пастці. Ніби не живу свого життя, а просто пливу за течією. Відчуваю постійну втому, апатію, роздратування на близьких, хоча розумію, що вони тут ні до чого. Робота теж не приносить радості, все більше здається, що я просто витрачаю час, але йти звідти немає можливості, бо це основне джерело доходу. Когось із друзів майже не залишилось, а з ким є спілкування, то часто відчуваю, що мене не розуміють. Як знайти в собі сили, аби рухатися далі і побороти це постійне відчуття порожнечі? Чи можливо знову відчути радість від життя? Бо так, як є зараз, просто не можу більше.

Всі відповіді:
Доброго дня.
Ви сказали вам 42 роки. У 40-45 років у кожної людини стається криза.
І якщо людина задоволена всім у своєму житті, то вона проходить її легко, а якщо ж ні, то криза показує людині що саме потрібно міняти у житті, інакше ви так і залишитеся не там, де треба.
Тут тотально треба розбиратися індивідуально, нема таких рекомендацій, які б я могла дати вам не знаючи вашу історію.
Відповідаючи на ваше питання - так, можна знову радіти життю, але треба прикласти зусиль щоб розібратися. Без консультації точно не обійтись.
Заради себе, знайдіть можливість попрацювати з психологом, хоча б декілька сесій. Я буду рада допомогти вам, але і кожний спеціаліст на нашій платформі буде радий також. Знайдіть свого по своїм відчуттям та фінансовим можливостям і я вас увіряю, ви знову зможете радіти кожному дню!
Записатися на консультацію до цього психолога