Як впоратися з постійним занепокоєнням?
Доброго дня. Останнім часом у мене постійне відчуття тривоги, а іноді навіть здається, що я починаю панікувати без причини. В голові крутяться якісь думки, що щось піде не так, особливо на роботі чи в особистому житті, хоча реальних причин для цього, ніби, немає. Через це я постійно почуваюся втомленою і не можу повноцінно зосередитися на справах. Навіть коли хочеться просто відпочити, ця тривога не відпускає. Скажіть, будь ласка, чи є якісь способи чи практики, щоб навчитися це контролювати? Можливо, це щось серйозне, і мені вже треба звертатись до лікаря? Хочу зрозуміти, як діяти далі.

Всі відповіді:
Доброго дня, Софія! Згадайте, коли у вас почався такий стан? Що тоді відбувалось у вашому житті? Так ви знайдете причину цього стану.
Важливо попрацювати над цим станом з психологом, щоб покращити ваше самопочуття.
Які саме думки виникають у вас? Щось піде не так у чому саме? Зфокусуйте свою увагу на цих думках. Пройдіть ними шлях. Наприклад, виникла думка, що ви не впораєтесь з якоюсь задачею у роботі. Підіть далі у цю думку. Не впорались, що далі буде відбуватись? Як це на вас вплине у моменті і подальшому житті? Ви прийдете до висновку, що невдача стане просто ще одним досвідом і ви будете далі жити своїм життям. Це буде контейнуюча думка, яка заспокоїть вас.
Також у момент виникнення тривоги подумайте про те, що зараз ви знаходитесь у безпеці і нічого вам не загрожує. Навіть, якщо щось не вдається.
Бажаю вам гарного самопочуття і енергії.
Записатися на консультацію до цього психолога