Як перестати вимагати від себе ідеалу?
Добрий день. Мені 52 роки, і я наче все розумію, але постійно страждаю через те, що не можу спокійно ставитися до своїх помилок. Я завжди вимагаю від себе ідеального результату, навіть у дрібницях. Наприклад, якщо щось не так приготувала або зробила якусь помилку на роботі, прокручую це в голові і почуваюсь жахливо. Це триває вже багато років, і чим далі, тим більше я перевантажую себе зобов'язаннями і справами, щоб всім довести, що я все можу, що я найкраща. Але в підсумку тільки виснажуюсь і дратуюсь ще сильніше. Мені важко зупинитися і прийняти той факт, що я не завжди можу все зробити ідеально. Як мені навчитися розслаблятися і не зациклюватись на тому, щоб постійно бути кращою? Боюсь, що в гонитві за ідеалом гублю себе.

Всі відповіді:
Доброго дня, Марина! Ваше прагнення до досконалості свідчить про високі стандарти, але важливо пам’ятати, що помилки – це природна частина життя, яка дозволяє нам рости. Спробуйте ставитися до них не як до провалу, а як до досвіду, який робить вас сильнішою. Навчіться робити паузи, дозволяйте собі відпочивати і визнавайте свою цінність незалежно від результатів. Бо ви - це не дорівнює ваш результат. Прийняття себе з усіма недоліками допоможе знизити внутрішній тиск і знайти більше гармонії. Якщо самостійно впоратися складно, розгляньте можливість звернення до психолога, який допоможе знайти баланс.
Записатися на консультацію до цього психолога