Як впоратися з конфліктними почуттями до свекра?
Добрий вечір. Потрібна порада учасників і допомога психолога. Ситуація така: мені 25 років, чоловікові — 26. Разом ще зі школи, вже одружені. Здається, все добре, але... Ми не маємо дітей і живемо, як хороші друзі. Майже рік тому свекор почав до мене залицятися. Йому 50, але він виглядає значно молодше, добре заробляє, красивий і розумний. Він помітив, що й мене тягне до нього, і все йде до того, що ми можемо бути разом. Але як про це сказати чоловіку та його матері? Мій чоловік, можливо, сприйме це, але свекруха дуже емоційна і може влаштувати істерику. Як бути? Готова оплатити консультацію психолога, та почути всi поради. Дякую і прошу не засуджувати, мені й так важко.

Всі відповіді:
Вітаю, Олесю. Ви - молода жінка, з чоловіком проживаєте «як хороші друзі», не дивно, що вас «тягне» до іншого. З вашого повідомлення, склалося враження наче вам потрібен дозвіл на відносини зі свекром, щоб не було «істерик» з боку других половинок. Вам важко прийняти рішення. Рішення на що? Інтимний звʼязок, побудова нових стосунків? Чого насправді ви хочете? Якби ви обидва були вільними людьми, мали б такий важкий внутрішній стан? Як ви бачите ваші відносини зі свекром і чи розділяє він ваше бачення? Тема делікатна, тому зупинюсь на цьому.
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю вас, Олесю!
Дякую за вашу довіру та відвертість. Це справді складна ситуація, яка вимагає обережного обговорення.
Ви перебуваєте у відносинах, які, здається, не повністю вас задовольняють, але ви їх продовжуєте. Тоді які потреби вони все ж таки задовольняють? Для чого вам таки стосунки з чоловіком – «як хороші друзі»? Чого ви прагнете від партнерських відносин?
З’являється третя сторона, до того ж він одружений. І ще цей чоловік - ваш свекор. Тобто ситуація дуже заплутана. Для чого вам потрібні таки труднощі у стосунках? Що ви відчуваєте в такому складному чотирикутнику?
Тут можна дослідити ваші відносини у дитинстві з батьками або з іншими значимими особами. Можливо, були такі випадки, коли ви також відчували такий складний стан?
Важливо зрозуміти, звідки беруться ваші емоції та чому вас тягне до свекра, а також розглянути, як ваші рішення вплинуть на ваше життя.
Корисною була б чесна та відкрита розмова з чоловіком про ваші поточні відносини та загальне бачення майбутнього вашого шлюбу. Однак спочатку необхідно зрозуміти, чого ви хочете насамперед, і які ваші справжні відчуття та бажання?
Коли важко говорити напряму, задумайтеся, де ще вам складно відверто висловлюватись? Чи легко вам говорити про свої істинні відчуття зі собою? Які стани ви, можливо, приховуєте від себе? На що не можете дивитися?
Спробуйте відповісти на ці питання.
Головне, зберігайте душевний спокій і не засуджуйте себе. Ви маєте право на будь які почуття та думки.
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю, Олеся!
Вихід із скрутної ситуації завжди там, де і вхід. Спробуйте пригадати що сталося майже рік тому? Що стало причиною ваших почуттів до свекра і його до Вас?
Почуття любові - це прекрасне почуття. Але тут потрібна чесність, насамперед, перед собою.
Я розумію, що обираючи справжню любов, в Вашій ситуації буде боляче для інших близьких Вам людей.
І тут про чесність. Ваші стосунки із чоловіком - про що вони? Чи не робите боляче і йому і собі в цих стосунках?
А якщо любов до свекра - то щірі взаємні почуття, а не лише Ваша фантазія (або підсвідоме бажання), чи не відчуває це свекруха? Хіба в таких стосунках ій не боляче?
Терапія - це той простір довіри і підтримки, де легше розібратися із своїми справжніми почуттями.
Бажаю Вам щірої любові.
Записатися на консультацію до цього психолога
Олеся, вітаю! У вас дуже цікава історія.
Хочу сказати що, по-перше, ви маєте право на ваше щастя.
Розуміючи наслідки бути разом зі свекром, гіпотетично:
1.Буде необхідно відверто поговорити з чоловіком і сверкрухою.
2.Потрібно буде витримувати багато складних почуттів від чоловіка та істерики його матері.
3.Потрібно буде витримувати також ваші індивідуальні почуття та укріплювати кордони настоюючи на вашому рішенні.
Але перед цим було б добре розібратись, кого ви бачите в свекрі?
Можливо він вам когось нагадує?
Можливо він виглядає в ваших очах як "гарний омріяний батько", якого так не вистачало в дитинстві? (це може бути перенесення з глибинних процесів психіки, яке не контролюється)
А можливо ви бачите в ньому рівноцінного партнера для кращого життя і створення сім'ї?
Відштовхуючись від вашого бачення буде легше прийняти рішення щодо подальших дій.
Якщо ви бачите в ньому "омріяного батька", це можна розібрати в терапії та прийняти усвідомлені рішення.
Записатися на консультацію до цього психолога
Детальніше про #сімейна кризисна сервісі MOZHNA