Не можу розібратись у своїх емоціях
Добрий день. Мені 45 років, і останнім часом я відчуваю, що взагалі перестала розуміти свої емоції. Наприклад, я можу плакати без видимої причини або дратуватись через якусь дрібницю, хоча раніше не було такого. Часто я відчуваю якусь порожнечу, але одночасно й напруження, ніби всередині мене щось кипить чи не дає мені спокою. Чоловік і діти кажуть, що я стала якось різкою, хоча сама цього не помічаю, поки мені не скажуть. Мені навіть складно пояснити, що саме зі мною коїться, але це дуже виснажує. Можливо, це від перенапруження чи вікові зміни? Як навчитися краще розуміти й контролювати себе, не накручувати негатив? Буду вдячна за пораду.

Всі відповіді:
Добрий день, Вікторія! Над емоціями було б корисно для вас попрацювати з психологом. У вашої реакції є причина, яку необхідно пошукати.
Те, що ви відчуваєте ці емоції, стани, та звертаєте на них увагу, вже дуже добре. Відчуття порожнечі виникає, коли чогось не вистачає. Тут також потрібно пошукати причину такого стану. Скоріш за все ви зараз мало приділяєте часу відпочинку та хобі. Зверніть увагу на кількість фізичної активності: присідання, прогулянки, біг, танці. Все, що вам подобається.
Також пошукайте справу, яка захоплює усю вашу увагу, та приносить задоволення. Згадайте, як вам подобається відпочивати? Можливо, ви давно хотіли поїхати на відпочинок у іншу країну?
Що вас надихає та надає сил? Що цікаво?
Також можете подумати, чи хочете змінити ваш образ.
Зараз вам важливо прислухатись до себе і попіклуватись. Сходіть на масаж, у спа, манікюр. Зробіть будь-яку приємність для себе і зробіть це звичкою. Так ваш стан буде стабілізуватись.
Бажаю вам відчуття внутрішнього балансу та насолоди життям.
Записатися на консультацію до цього психолога