Як справлятися з панічними атаками?
Добрий день. Уже кілька місяців маю проблему з панічними атаками. Починається раптово – серце сильно б'ється, руки потіють, дихати важко, здається, що я ось-ось втрачу свідомість. Особливо це стається, якщо я перебуваю в людному місці, у транспорті або просто, коли багато справ. Після цього дуже довго не можу заспокоїтися, настрій повністю псується. Через це тепер боюсь виходити з дому, щоб не спровокувати чергову атаку. Не можу зрозуміти, чому це зі мною відбувається. Які причини панічних атак і як навчитися їх контролювати? Порадьте, будь ласка, якісь конкретні кроки чи техніки, бо мені дуже важко це переживати.

Всі відповіді:
Добрий день.
Розумію вашу проблему, причини панічних атак можуть бути абсолютно різні, але єдине що всі ці причини обʼєднує - це не стається просто так. У цього є початок і є кінець, але треба докопатися з чого усе почалося.
Вам обовʼязково треба звернутися до спеціаліста. Від панічних атак неможливо позбавитися самостійно.
Єдине, що можу вам порадити тут - це одну техніку: Дихання квадратом. Знайдіть в інтернеті, навіть відео є, як цим користуватись. Бо тут я можу щось не дописати і це не буде повним описом техніки.
А так, обовʼязково до спеціаліста. Якщо що, з радістю вам допоможу. Успіхів вам!
Записатися на консультацію до цього психолога