Не знаю, як рухатись далі після втрати роботи
Доброго дня. Мені 50 років, і я втратила роботу, на якій пропрацювала більше 20 років. Це було несподівано, і тепер почуваюсь розгубленою. Усе, до чого я звикла, тепер здається неважливим, але водночас я не розумію, як знайти новий сенс і як адаптуватись до ситуації. Мені здається, ніби я не потрібна зараз на ринку праці, адже багато вакансій просять молодших людей або певні навички, яких у мене немає. Як подолати цей постійний страх, що в моєму віці знайти роботу нереально? Часом здається, що в мене просто немає сил щось робити, а мої рідні говорять, що я сама себе накручую. Але ж їм це легко казати! Порадьте, будь ласка, з чого почати рухатись далі? Я боюсь зробити щось неправильно або зовсім опустити руки. Дуже дякую.

Всі відповіді:
Доброго дня, Оксано!
Розумію, як Вам зараз важко. Втрата роботи (в бальшості випадків) – це завжди стрес.
Але, варто рухатися далі =) Як саме це буде Ви не можете прорахувати наперед, але рух - завжди приведе Вас кудись.
Звісно, страх перед майбутнім - це природна реакція. Але пам'ятайте, що Ви маєте великий досвід, який є цінним для хороших роботодавців. Роботу можна знайти в будь-якому віці. Головне шукати. Так, насправді є багато роботодавців, які зацікавлені в молодій (малооплачуваній) силі. Але, разом з тим, є й роботодавці, які саме зацікавлені в досвіді працівника.
Розпочати варто з відпочинку. Приділіть час собі, родині. Знайдіть для себе якесь хобі, яке зможе відволікти Вас від сконцентрованості на "невдалих сценаріях".
Потім рухайтеся у бік оновлення свого резюме. Оцініть свої сильні сторони та досвід. Так як Ви 20 років працювали на одному місці, слід або оновити його, або написати нове). Перед тим подумайте, чим би Вам хотілося надалі займатися. Нова робота може принести Вам нові знайомства, новий досвід та нові усвідомлення.
Не обмежуйте себе віком. Розширяйте свої пошуки, можливо пройдіть курси підвищення кваліфікації, або скористайтесь послугами фахівця з пошуку роботи.
Вірте в себе! Бажаю успіхів)
Записатися на консультацію до цього психолога