Не можу розслабитися в інтимних стосунках
Доброго дня! Мені 28 років, і я відчуваю, що не можу нормально розслабитись під час інтимної близькості зі своїм партнером. Ми разом вже трохи більше двох років, відносини в нас хороші, і я довіряю йому повністю. Але коли доходить до інтиму, в мене наче якась напруга чи бар’єр з'являється. Іноді це навіть стає причиною сварок, бо партнер каже, що я немов осторонь. Я не знаю, чому це зі мною відбувається, і, чесно кажучи, почуваюсь винною через це. Чи це нормально? Може, є якісь вправи або методи, щоб розібратись у цьому й довіритись своїм відчуттям? Бо через це я починаю ще більше хвилюватись, і ситуація тільки погіршується. Дуже хотілося б почути вашу пораду чи рекомендації. Дякую!

Всі відповіді:
Доброго дня, Ксенія! Така ситуація часто трапляється, коли людина не приймає себе повністю. Вам важливо попрацювати над внутрішньою опорою і прийнятті себе.
Пропишіть собі, за що ви себе любите і чим пишаєтесь. Має бути хоча б 7-9 пунктів. Описуйте не тільки зовнішність, а і риси характеру.
Також з такими запитами допомагає глибинна робота з психологом. Провина також розповсюджена емоція, з якою звертаються до психолога, після чого стає легше.
Чи відчуваєте ви насолоду під час інтимної близькості? Якщо ні, то варто обговорити це з вашим партнером і спробувати різні варіанти. Можливо, щось змінити під час сексу.
Також можете запропонувати партнеру якісь прелюдії, які допоможуть вам зняти напругу і відчути збудження до початку акту. Це можуть бути навіть звичайні компліменти, якщо вам підійде такий варіант.
Бажаю вам відчути внутрішній баланс та розслаблення.
Записатися на консультацію до цього психолога