Ми ніби разом, але водночас я почуваюся самотньо
Доброго дня! Я вже майже 15 років у шлюбі, завжди вважала, що у нас із чоловіком все добре. Але останнім часом я почала відчувати, ніби якась стіна між нами виросла. Він постійно зайнятий – то робота, то друзі, а коли сидимо вдома разом, то кожен у своєму телефоні чи телевізор дивимся. Труднощів у побуті начебто нема, але я почуваюся непотрібною. Ми мало розмовляємо, а коли я намагаюся почати розмову про наші відносини, він каже, що все нормально і я просто накручую собі. Через це я почала сумніватися в собі – може, я вже не така цікава йому, як жінка? Як зрозуміти, чи це лише період у наших стосунках, чи ми справді віддаляємося? І що робити далі? Я дуже хочу повернути тепло у наші відносини, але боюся, що це лише моя потреба, а він вже не хоче працювати над цим. Буду вдячна за будь-яку пораду.

Всі відповіді:
Добрий день, Ксюша.
Таке відчуття віддаленості і стіни буває, коли незадоволена потреба у емоційній близькості, тобто коли ви не говорите про свої мрії, бажання, почуття, інтереси. У вашого чоловіка ця потреба може бути не виражена, тому для нього і справді "все добре".
Рекомендація - знайти (або згадати) спільні інтереси - щось що вам обом було б цікаво обговорити, окрім побуту. І розмовляти для початку про ці спільні зацікавлення - наприклад, обговорювати фільми чи спільні події - це зачіпка, щоб знову зблизитися. Пропонуйте чоловікові готові рішення (давай підемо..., давай спробуємо..., давай подивимось...)
Коли один з партнерів починає розмову про відносини, у іншого може виникати супротив і нерозуміння. Натомість ви можете озвучити свої потреби "Мені хотілося б, щоб ми.... (зверніть увагу, не щоб ти..., а щоб ми), наприклад, частіше говорили про..., проводили час разом... Для мене це важливо. Що ти про це думаєш?/Чи готовий ти виділити на це час?" Важливо в кінці задати запитання, щоб у чоловіка не виникало відчуття, що ви його зобов'язуєте.
Удачі вам! З повагою, Сливінська Злата, коуч та психолог.
Записатися на консультацію до цього психолога