Не розумію, чи варто продовжувати відносини
Доброго дня. Я в довготривалих стосунках, ми разом уже майже 4 роки. Здається, що за цей час ми стали дуже різні. Він рідко цікавиться моїм життям, іноді мені здається, що я взагалі стала йому байдужа. Я часто намагаюся ініціювати розмови або прогулянки, але зазвичай він каже, що втомився, й замикається в собі. Водночас він завжди каже, що любить мене і не хоче втрачати. Мої друзі теж часто відзначають, що я змінилася, наче перестала бути “собою” через ці стосунки. Я не знаю, чи це нормальний етап у стосунках, чи, можливо, ми вже не підходимо одне одному, але просто боїмося припинити все. Як зрозуміти, чи варто продовжувати ці відносини чи розійтися? Я боюсь зробити помилку і жаліти про неї пізніше.

Всі відповіді:
Добрий день, пані Віра. Ви говорити, що Ваш партнер рідко цікавиться Вашим життям і наче байдужий, а спробуйте дати собі відповідь на запитання: чи цікава Ви самій собі і чи не байдужі Ви до себе? Мається на увазі байдужість до внутрішньої себе, до своїх відчуттів. Ще одне питання: якщо Ви без нього, тоді Ви яка? А якщо з ним - тоді яка? Партнер завжди додає до нас: якщо нам добре із собою: ми розуміємо себе, наші бажання, почуття - то з партнером ще краще; якщо нам погано всередині, ми не розуміємо, що нам потрібно і для чого, що ми відчуваємо - то з партнером ще гірше. Шукайте контакт з собою і тоді Ви точно зрозумієте, чи потрібен він Вам, чи ні. Бажаю Вам гармонії і щастя.
Записатися на консультацію до цього психолога