Не можу зрозуміти свої здібності і чим хочу займатися
Добрий день! Я чимало років працюю на одній і тій самій роботі, і вона мене вже зовсім не радує. Наче все стабільно, але відчуваю, що стою на місці. Зараз часто думаю, може в мене є якісь здібності чи таланти, про які я сама й не підозрюю? Здається, що в мене нічого такого нема, але, може, просто не бачу цього в собі. Як зрозуміти, до чого я схильна і що насправді може приносити задоволення? Мені здається, що треба щось змінювати в житті, але я просто не знаю, як направити себе у потрібну сторону. Як визначити свої сильні сторони і знайти те, що мені справді підходить? Можливо, є якісь прості вправи чи методики, щоб це краще розібрати? Дякую заздалегідь за допомогу!

Всі відповіді:
Добрий день, Ася!
У вас зараз є потреба у змінах і розвитку і важливо її задовольнити. Це можна зробити не лише через професію, але і через хобі. Але ваше питання було про пошук талантів. Найпростіший спосіб самостійно це виявити - це опитати щонайменше 5 людей, які з вами знайомі багато років (краще з дитинства) і яким ви довіряєте. Задайте їм питання, що ви на їх думку робите особливо добре, які таланти вони у вас помічають, що вас вирізняє поміж інших людей? Самостійно в собі таланти помітити складніше, адже те, що людині дається легко здається нормою, а не талантом. Також гарним варіантом буде пробувати себе в чомусь, чого ви раніше не пробували.
Ще можете звернутись до визначення свого психотипу (наприклад, психотипу за Юнгом), що дасть підказки, на які свої сильні сторони звернути увагу. Зокрема, я проводжу такі консультації.
Успіхів вам! З повагою, Сливінська Злата, коуч та психолог
Записатися на консультацію до цього психолога