Часті переживання і тривожні думки
Доброго дня. Останнім часом відчуваю, що постійно чимось хвилююсь. Іноді причина зрозуміла – якісь проблеми на роботі або побутові труднощі, але частіше буває, що я навіть не можу точно пояснити, через що мені тривожно. Це може починатись із самого ранку, а особливо ввечері, коли я вже лягаю спати. В голові постійно крутяться якісь думки, часто без формальної логіки, але вони просто не відпускають. Від цього я стала більш дратівливою, постійно втомлена, важко концентруватись, навіть на простих речах. Іноді здається, що це просто моя особистість така, але всередині я відчуваю, що раніше так не було. Я хочу зрозуміти, чи це щось типове, і як можна впоратись із цим постійним занепокоєнням. Чи можливо звернення до психолога справді допоможе, чи це стан, з яким треба просто змиритись? Дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Добрий вечір, Ярослава. Як давно ви почали помічати тривожні думки і усвідомлювати свій такий стан? Які зміни відбулися у вашому житті, що могли призвести до підвищення тривоги. Тривога підвищується коли ми боїмося за майбутнє, коли багато невідомого попереду. Та й не все ми можемо контролювати.
Якщо ви знаходитесь в Україні, припущу, що то таке небезпечне середовище не може не впливати на вас і ваші майбутні плани. Це може викликати тривогу та постійні повторювані думки в спробі планувати, знаходити вихід, шукати можливість втілити бажання, та створювати безпечне середовище у майбутньому для себе.
Прийняти свою тривогу як помічника що допомогає пережити складні часи можливо. Звернення до психолога, буде більш дієвим, бо на сесії можна більше з'ясувати чим у повідомлені.
Які у вас є улюблені заняття, що зазвичай наповнюють вас, що нададуть відчуття що тут і тепер є тихі, радісні і спокійні миті? Маленький простір, який ви можете створити сама для відпочинку. Також і простір між тривожними думками буде збільшуватися. І ви зможете помітити що в тому що вас оточує є багато хорошого. З повагою, до того, що ви звертаєтеся і не залишаєтеся сама на одинці з тривогою). Сподіваюсь була корисна.
Записатися на консультацію до цього психолога