Як боротися з байдужістю у відносинах?
Доброго дня. Мені 50 років, і я все частіше помічаю, що з чоловіком ми стали як сусіди. Разом живемо, але немає тієї теплоти і турботи, що раніше. Він часто мовчить, ні про що зі мною не говорить, а коли я намагаюсь щось обговорити чи поділитися своїми думками, він просто киває або каже «угу». А мені ж хочеться відчувати, що я важлива для нього, що наші відносини ще живі. Я розумію, що після стількох років у шлюбі може бути звичка, рутина, але все одно боляче, коли тебе наче не помічають. Поговорити відкрито дуже складно, бо він закривається або каже, що все нормально. Як можна це змінити? Як повернути ту близькість, що була між нами раніше? Чи, можливо, це вже безнадійно?

Всі відповіді:
Ясю, вітаю! Ваш запит дуже актуальний для багатьох пар після тривалого періоду спільного життя.
Ви смілива людина, бо не нехтуєте своїми відчуттями та шукаєте допомоги.
Але все ж Ваш фокус уваги прикутий до іншої людини (партнера), а не до Вас.
Головний акцент, який я б хотіла Вам донести - близькість можливо відновити, якщо обидва партнери готові працювати над стосунками. І головний інструмент у порозумінні - це якісна комунікація, яку важливо вибудовувати екологічно, без претензій та осуду. І спершу важливо розуміти свої потреби, щоб правильно їх донести та підсвітити партнеру.
Тому в будь-якому разі, Вам важливо працювати над собою, щоб покращити свій стан, щоб знайти ресурси для наповнення, щоб відновити контакт з собою, своїми цінностями.
Спробую Вас надихнути пошукати можливості більше приділяти уваги та часу собі.
Як часто Ви робите щось для себе? Чи відчуваєте Ви себе важливою і цінною для себе? Коли Ви востаннє робили щось для задоволення, в радість, для натхнення?
Живі відносини - це коли Ви в них почуваєтесь живою, коли у Вас є інтереси, енергія, спілкування з різними цікавими людьми, цікаві активності чи хобі, враження, емоції. Все це Ви можете черпати з різних джерел і різних стосунків.
Дбати про себе - це перший крок до побудови найголовніших стосунків у Вашому житті - стосунків із собою. І тільки через стосунки з собою Ви зможете будувати якісні стосунки з іншими людьми та світом.
Записатися на консультацію до цього психолога