Не розумію, чи потрібні ці відносини
Добрий день, у мене така ситуація. Я вже вісім років заміжня, і таке враження, що все більше відчуваю себе самотньою, наче і нема партнера поруч. Раніше все було ніби нормально, але останнім часом ми майже перестали розмовляти, віддалились одне від одного. Я намагаюсь щось змінити, говорю з чоловіком, але він або мовчить, або переводить тему. Не розумію, чи проблема у мені, чи він просто втратив до мене інтерес. І що робити в такій ситуації? Чесно кажучи, навіть страшно думати про розлучення, але й так далі жити важко. Може, варто щось змінити в собі, але як це зробити, якщо підтримки від нього нема? Дякую за будь-яку пораду.

Всі відповіді:
Вітаю, Валентино!
Ваше бажання зрозуміти ситуацію і знайти вихід дуже важливе – це вже великий крок.
У вашому листі я почула стан безсилля і сум’яття. Щоб краще зрозуміти, що відбувається, пропоную спробувати знайти відповіді на такі запитання, бажано письмово:
- Що для вас означають партнерські відносини? Як ви уявляєте гармонійні стосунки?
- Чи були у вашому житті схожі відчуття самотності? Наприклад, у дитинстві, у стосунках з друзями, у роботі або в інших сферах.
- Якщо були стосунки до шлюбу, як вони складались? Що було спільного в цих ситуаціях із тим, що ви відчуваєте зараз?
- Якими були стосунки ваших батьків? Це може допомогти краще зрозуміти ваші уявлення про сім’ю і близькість.
- Спробуйте згадати ще ситуації, коли ви хочете щось змінити, а у відповідь тиша чи нерозуміння?
Відповіді на ці питання допоможуть вам зрозуміти свої внутрішні процеси.
Але, самостійно досить складно впоратися, краще звернутися до фахівця.
Психолог допоможе вам розібратися у ситуації глибше і знайти шлях, який буде комфортним і правильним саме для вас.
Записатися на консультацію до цього психолога