Чому я не можу себе контролювати?
Добрий день. Я не знаю, як краще описати мою проблему, але останнім часом я відчуваю, що не можу контролювати свої емоції. Мене виводять з себе найбільш дрібні речі: хтось щось сказав не так, діти шумлять, або навіть, здавалося б, звичайні побутові ситуації. У такі моменти я наче вибухаю, починаю кричати, можу розплакатись, а потім почуваю себе винною і довго переживаю. Чоловік і діти кажуть, що я стала дуже нервовою, і це мене ще більше пригнічує. Я відчуваю, що мені це заважає жити нормальною життям, але я не розумію, що з цим робити. Чому так відбувається зі мною і як навчитися себе тримати в руках? Дуже дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Вітаю, Ніка.
Події сьогодення тримають нас у постійному стресі. Психіці складно витримувати таку напругу. Для полегшення свого стану варто навчитися не «стримувати емоції», а екологічно їх проживати і допомагати собі в стресових ситуаціях.
Перед початком бурі, існує етап її зародження. Так і в ситуаціях зриву. До того як ви почнете кричати або плакати, замріть на хвилину і відскануйте, що з вами відбувається (що стало спусковим курком? яке слово, емоція тощо). Якщо треба порахуйте до десяти, глибоко дихайте, вийдіть з кімнати…
У випадках, коли не можливо прибрати стресор (події, обставини, що викликають стресову реакцію), варто його нейтралізувати.
Для зменшення стресу, навчіться розслаблятися (аромованни, прогулянки на повітрі, хоббі, секс, «биття» посуду тощо). Віднайдіть свої способи.
Записатися на консультацію до цього психолога