Чоловік не помічає мене і не підтримує
Доброго дня. Я вже не знаю, як бути. Ми з чоловіком у шлюбі 18 років, і останнім часом я почуваю себе наче зовсім одна. Він постійно зайнятий своєю роботою, телефонами, телевізором. Я відчуваю, що йому все одно, що зі мною, що в мене на душі чи як я себе почуваю. Я собі просто, як якийсь додаток до дому — щоб смачна вечеря була, діти доглянуті. Ніяких теплих слів чи уваги вже давно від нього не чую. А коли намагаюсь поговорити — він або мовчить, або каже, що вигадаю дурниці. Мені здається, що наші відносини зовсім зійшли на «ні», і це мене дуже ранить. Не розумію, чи це в мені щось не так, чи це він так змінився… Як мені бути? Чи є сенс зберігати такі стосунки, і якщо так, то як це зробити? Дуже хотілося б хоча б спробувати повернути якесь тепло та взаєморозуміння між нами, але я чомусь відчуваю, що я одна намагаюся. Дайте, будь ласка, якусь пораду.

Всі відповіді:
Доброго дня! Ваші почуття дуже важливі, і те, що ви відчуваєте, дійсно боляче. Відносини, де один з партнерів почувається ігнорованим і самотнім, можуть бути дуже виснажливими.
По-перше, важливо зрозуміти, що це не означає, що з вами щось не так. Кожна людина має потребу в увазі, емоційному контакті і взаєморозумінні в стосунках. Якщо ваш чоловік все більше занурюється в роботу та інші речі, це може вказувати на певні проблеми в самому шлюбі або його внутрішній стан. Можливо, він відчуває емоційну відстороненість чи втрату зв'язку, але не знає, як це змінити.
Щоб змінити ситуацію, важливо розпочати відверту розмову з ним. Можливо, він не усвідомлює, як сильно це вас ранить. Потрібно поговорити про ваші почуття і потреби, при цьому не звинувачуючи його, а описуючи те, як ви відчуваєте себе в цій ситуації. Задайте питання, чи є у нього якісь переживання або проблеми, через які він став менш емоційно доступним.
Якщо він не готовий до розмови або відкидає ваші почуття, це вже вказує на серйозні проблеми в стосунках. У такому випадку важливо задуматися, чи можна зберегти ці стосунки без взаємних зусиль. Зберігати шлюб, де один партнер не готовий вкладатися емоційно, може бути дуже важко.
Важливо також працювати над собою, щоб зрозуміти свої потреби і почуття. Якщо ви відчуваєте, що намагаєтесь лише ви, це може призвести до емоційного виснаження. Розмова з психотерапевтом або консультація з фахівцем допоможе вам краще розібратися в ситуації та прийняти рішення щодо ваших подальших кроків.
В будь-якому випадку, вам варто зберігати свою самоцінність і розуміти, що ви заслуговуєте на підтримку, увагу та взаєморозуміння в стосунках.
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю Вас , Стефанія .
Ви кажете що у шлюбі перебуваєте 18 років , і останнім часом почали почувати себе одною . В який період це почалося ? Спробуйте згадати , де емоційно ви ще відчували присутність вашого чоловіка , і в який момент перестали ? ( що там відбувалось ? Чому саме в той період , а не якийсь інший) .
Також Ви пишите що Ви самі для себе як додаток до дому .
Спробуйте пошукати, де Ви загубили себе як жінку ? Вона точно десь є , тому що мамою Ви стали саме через роль жінки .
Я бажаю Вам успіхів.
Записатися на консультацію до цього психолога