Психологічні проблеми впливають моє фізичне здоров'я. Що робити?
Доброго дня! Мені потрібна консультація, оскільки вже тривалий час мене турбують болі та здуття в області шлунково-кишкового тракту. Я пройшла кілька медичних обстежень, але лікарі не знайшли жодних фізичних проблем чи захворювань. Проте дискомфорт нікуди не зникає — біль і здуття виникають часто, особливо в стресових ситуаціях.
Почала підозрювати, що це може бути пов’язано з психосоматикою, адже помічаю, що симптоми посилюються, коли я хвилююся або знаходжуся під тиском. Мені б хотілося зрозуміти, чи може моя емоційна напруга чи тривожність бути причиною цих фізичних відчуттів. Чи можете ви допомогти розібратися в цьому та знайти спосіб полегшити стан?

Всі відповіді:
Вітаю вас, Олександра.
Психосоматика здуття жкт може мати 2 основні причини:
1- величезний "шматок" який ви не можете переварити - це може бути велика кількість емоцій, пов'язаних із тими ситуаціями які ви описуєте, або велика кількість задач, які буквально тиснуть на вас і викликають тривогу і напругу, що ви з ними не впораєтесь.
2-це може бути причиною застрягшої непроявленої злості, які з різних причин не можна або ви не можете проявити. Наприклад, у вас виникає агресія від тих ситуацій де знаходитесь під тиском, але ви подавляєте її з різних причин. До того ж, ці ситуації скоріше за все повторюються і це провокує "застрягання" в симптомі.
Пропрацювавши причини виникнення і зміну реакії симптом зникне.
Записатися на консультацію до цього психолога
Детальніше про #психічне здоров'я#психологічний комфортна сервісі MOZHNA