Не можу знайти свій шлях у житті
Я вже доросла людина, мені 46 років, але відчуваю, що наче застрягла на одному місці. Здається, що більшість мого життя пішло на дім, роботу, побут і турботу про інших, а в результаті я ніби загубила себе. У мене є сім'я, діти вже дорослі, а я не розумію, чого хочу далі. Зранку прокидаюсь і думаю: «Ну а далі що?». Може, проблема в тому, що в мене немає якогось хобі чи чогось, що мене дійсно захоплює. Або, можливо, я боюся змін і мені простіше лишатись у звичному ритмі, навіть якщо він вже не приносить радості. Чи це взагалі нормально у моєму віці? Як знайти себе у цьому світі, зрозуміти, чого я хочу, і не боятись почати щось нове? Мені дуже потрібна ваша порада. Дякую заздалегідь!

Всі відповіді:
Доброго дня!
З вами все нормально, такі питання дійсно виникають у різні періоди та і у різному віці у людей. Дуже добре, що ви задаєте собі ці питання та шукаєте відповідь на них.
Певний час ваша увага була спрямована на сім’ю, дітей. А тепер є можливість зайнятися своїм життям, своїми інтересами.
Дайте собі час на нове знайомство із собою. Ви — саме та людина, з якою проживете все своє життя. Що я люблю, що мені подобається? Що я любила у дитинстві, юності? Можливо, якісь інтереси ви закинули за браком часу.
Дозвольте собі фантазувати, хотіти, мріяти на папері, записуючи свої ідеї, думки. Ті що відгукуються можна почати пробувати, реалізовувати або пошукати більше інформації, відео і т.д.
Почніть поступово вводити щось нове у життя: пробувати нові продукти, смаколики, відвідувати місця де не були раніше, робити щось не так як завжди, ходити іншим маршрутом до роботи і т.д. Так сумніви не будуть вас страшити і зупиняти, а зміни стануть чимось цікавим.
Записатися на консультацію до цього психолога