Чому я боюсь змін і як відкрити в собі нові можливості?
Добрий день! Мені 50 років, і останнім часом я почуваюсь так, ніби стою на місці. У мене постійно є відчуття, що я за своє життя не зробила чогось важливого або упустила якісь свої таланти. Але я не можу зрозуміти, в чому саме моє призначення чи що я могла б змінити, щоб відчути себе більш реалізованою. Часто відчуваю страх перед новим – наче ось спробую щось змінити, а нічого не вийде. Я працюю, у мене є родина, все начебто нормально, але щось всередині не дає спокою. Підкажіть, будь ласка, як почати рухатись вперед і не боятися невдач? Як зрозуміти, у чому мій потенціал, і поставити перед собою нові цілі? Мені складно самій розібратися, а сили наче вже не ті, як в молодості. Чи можна щось зробити зараз, щоб змінити своє відношення до життя і побачити нові можливості у собі?

Всі відповіді:
Добрий день, Ольга! Якщо ви відчуваєте, що ніби стоїте на місці і хочете почати рухатись вперед, то ви точно маєте на це сили і потенціал. Розібратись, у чому ваш потенціал, і поставити нові цілі допоможе робота з психологом.
Боятися невдач абсолютно нормально для кожної людини. Важливо просто пройти цей шлях через вихід з зони комфорту.
Відповідь на ваше питання про призначення вже є у вас всередині. Вам просто потрібно зфокусуватись на цьому самостійно чи з допомогою психолога.
Згадайте, що саме вас надихає і дає поштовх? Це може бути спілкування з близькими, прогулянки, улюблена музика чи медитації. Спробуйте частіше відпочивати і займатись діяльністю, яка захоплює усю вашу увагу, коли ви не відволікаєтесь на думки і щоденні справи.
Змінити своє відношення до життя можна, подивившись на нього з позиції спостерігача.
Нагадайте собі, що вам подобається у собі, та за що ви пишаєтесь собою. Пропишіть це собі. Хоча б 7-10 пунктів.
Також спробуйте написати, що хотіли б змінити у житті чи своєму відношенні. Це вже стане початком вашого плану на майбутнє і нових цілей.
Бажаю вам успіху у ваших приємних майбутніх змінах у внутрішньому стані та житті.
Записатися на консультацію до цього психолога