Як впоратися з постійною тривогою?
Доброго дня. Останнім часом я відчуваю постійне занепокоєння, яке неможу пояснити. Зранку прокидаюся вже з цим гнітючим відчуттям, навіть якщо нічого поганого начебто не відбувається. Часто накручую себе через якісь дрібниці, думаю про найгірше, і це дуже виснажує. Робити звичайні речі стає дедалі важче, адже я постійно в голові прокручую якісь тривожні думки, і здається, що від цього вже нікуди не дітися. Рідні кажуть, що я стала дратівливою і замкнутою, але я просто не знаю, як знову розслабитися і перестати переживати за все підряд. Чому таке відбувається, і що можна зробити, щоб почати почуватися краще?

Всі відповіді:
Ася, вітаю вас. Тривожність, тривожні думки - цее виснажує, адже думки про найгірший сценарій постійно утримують вас у напрузі. Важливо пам'ятати, що з тривогою варто і можна працювати.
Спробуйте почати з простих речей: забезпечте собі достатній сон і якісний відпочинок, навіть якщо здається, що це не допоможе одразу. Корисно знайти активність, яка допоможе відволіктися і розслабитися — це може бути фізичне навантаження, прогулянки або навіть заняття творчістю. Водночас варто приділити увагу своїм думкам: усвідомлювати, коли ви накручуєте себе, і намагатися змінити цей процес через практики усвідомленості, такі як глибоке дихання чи медитація.
Якщо відчуття тривоги не відступає, затягується або стає надто важким для самостійного подолання, звернення до психолога чи психотерапевта — це правильний крок. Фахівець допоможе знайти глибинні причини тривоги і підкаже методи, які найкраще працюватимуть саме для вас. Пам’ятайте, що шлях до полегшення є, і ви вже зробили перший крок, шукаючи відповідь.
Записатися на консультацію до цього психолога