Як зібратися і перестати губитися у справах?
Доброго дня. Мене звати Лариса, і останнім часом я відчуваю, що ніби не можу нормально організувати свій час і думки. Постійно якась плутанина в голові: берусь за багато справ одночасно, але жодну нормально не доробляю. Мені складно зосередитись, навіть якщо справа дріб'язкова. Через це часто кидаюсь від однієї задачі до іншої і майже нічого не встигаю. Здається, що голова наче переповнена. Я не розумію, це нормальна втома чи щось серйозніше. Як повернути собі здатність мислити чіткіше і менше відволікатись? Мені це дуже заважає і в роботі, і вдома. Що можете порадити, щоб впоратись? Можливо, є якісь техніки чи поради, з чого почати?

Всі відповіді:
Вітаю, Ларисо. Важливо зрозуміти чи цей стан притаманній вам завжди, а зараз лише погіршився, чи ви переживаєте подібне дуже рідко або вперше. Причин може бути дуже багато, від банального: що у вас дуже багато завдань, до таких як депресія та ін. З чого я б рекомендувала почати: 1. зменшити кількість задач до мінімуму, скільки реально вам вдається, стільки робити. Краще 1 завдання в день доведене до кінця, ніж ні одного. 2. Почати вести щоденник емоцій і станів та записувати протягом тижня, які переживання у вас були. Особливо звертайте увагу на стан тривоги, вона найчастіше заважає фокусуватись. 3. Сон – якщо все в порядку, а сон нестабільний, увага буде розсіюватись, а фокусуватись буде дуже важко. Переконайтесь, що ви достатньо висипаєтесь, якщо ні – спробуйте налагодити сон. 4. Зверніться до психолога, це допоможе вам краще розібратись в собі, зрозуміти природу ваших станів та приборкати фокус. Всього найкращого
Записатися на консультацію до цього психолога