Чоловік мене більше не чує, що робити?
Добрий день. У мене серйозна проблема з чоловіком. Ми разом вже 8 років, є маленький син, якому 4 роки. Востаннє відчувала, що ми справді близькі, напевно, ще до народження дитини. Зараз складається враження, що кожен живе своїм життям: він на роботі цілими днями, вдома або на телефоні, або дивиться телевізор. Я сама часто відчуваю, ніби мене не чують, хоч би скільки я намагалася щось поговорити чи пояснити. Я стала дратівливою, через це у нас вже кілька разів були сварки, після яких він ще більше закривається в собі. Чесно, я вже не знаю, чи проблема в мені, чи в ньому, чи ми обоє щось упустили. Як повернути наше спілкування та близькість? Бо я, здається, виснажена тягнути це одна. Дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Важливо визнавати свої почуття і не відкидати їх. Прийміть, що зараз ви обоє можете відчувати стрес і втомленість. Спробуйте змінити свої думки щодо ситуації. Наприклад, замість "Мій чоловік мене не чує подумайте "Можливо, у нього теж є свої труднощі".
Роздумуйте над своїми реакціями і як вони впливають на ваші стосунки. Можливо, ви стаєте дратівливою, а це лише погіршує ситуацію. Говоріть відкрито і з повагою. Не звинувачуйте, а краще висловлюйте свої почуття. Наприклад, замість "Ти завжди на телефоні" скажіть "Мені бракує нашого спілкування".
Постарайтеся зрозуміти його почуття і потреби. Можливо, він теж відчуває стрес або втомлений. Шукайте рішення, а не загострюйте увагу на проблемах. Наприклад, спробуйте домовитися про спільний час для розмов або спільних занять. Практика усвідомленості допоможе бути присутнім у моменті і зменшити стрес. Просто проводьте час разом без телефонів чи інших відволікаючих чинників.
Важливо розуміти свої емоції і працювати з ними. Висловлюйте свої почуття відкрито, але без звинувачень.
Записатися на консультацію до цього психолога