Як краще зрозуміти людей і не дратуватися?
Добрий день, у мене таке питання. Останнім часом я помічаю, що мені дуже важко спілкуватися з людьми. Навіть із близькими чи колегами. Часто мене дратує те, що вони роблять чи говорять. Ніби очікую від них одного, а вони поводяться зовсім не так. Потім думаю, може, я просто неправильно їх розумію чи взагалі занадто багато від них хочу. Як навчитися краще розуміти, що рухає іншими людьми, як вони мислять чи чому вони приймають ті чи інші рішення? І як мені перестати накручувати себе, коли щось іде не так, як я очікував? Можливо, я намагаюся контролювати все чи занадто зациклююся на своїх принципах? Буду вдячний за вашу допомогу, бо відчуваю, що це заважає мені і в спілкуванні, і всередині себе.

Всі відповіді:
Добрий день, Юрій! Найчастіше нас дратує у інших саме те, що дратує нас у собі, або те, що ми не приймаємо у собі.
Скоріше за все у вас вже був випадок, коли ви отримали не те, що очікували, або ви відчули, що не такий, яким вас сприймали, тобто не виправдали чиїсь очікування стосовно вас.
Спробуйте звернути увагу на те, що найчастіше вас дратує у поведінці чи словах інших людей. Що спільного у цих ситуаціях? Як ви себе відчуваєте при цьому? Як це на вас впливає? Відповіді на ці питання допоможуть вам краще зрозуміти себе.
Ми навчаємось краще розуміти інших, коли можемо зрозуміти себе. У цьому сильно допомагає робота з психологом.
Щоб не накручувати себе, коли щось іде не так, як ви очікували, спробуйте вийти за рамки ситуації, у якій ви опинились. Подивіться на неї зі сторони. Наскільки те, що відбувається в даний момент, впливає на ваш внутрішній стан і емоційний фон? Як ви можете уникнути роздратування і сприйняти інших людей з іншою думкою і поведінкою?
З вашої реакції, яку ви описали, відчувається внутрішня боротьба, позбутися якої можна, працюючи з психологом.
Ваше звернення вже є першим кроком до кращого розуміння себе і оточуючих вас людей.
Бажаю вам гармонії і внутрішнього балансу.
Записатися на консультацію до цього психолога