Чоловік мене ігнорує, і я почуваюся самотньою
Доброго дня. Мене звати Євгенія, мені 44 роки, і я вже 18 років у шлюбі. Останнім часом я відчуваю, що мій чоловік мене ігнорує. Ми практично не спілкуємось, він завжди зайнятий роботою або телефоном. Навіть коли ми поруч, він якось віддалений, ніби думає про щось своє. Я намагалася почати розмову, питати про його справи, ділитися своїми переживаннями, але він або відмахується, або просто мовчить. Вдома у нас наче все добре зовні, але я почуваюся страшенно самотньою, ба навіть зайвою. Мені здається, що любов якось згасла, і я не знаю, як це виправити. Я сумніваюся, можливо, проблема в мені, і я щось роблю не так? Як правильно поводитися в такій ситуації? Чи можливо повернути близькість у стосунки? Буду вдячна за пораду.

Всі відповіді:
Добрий вечір.
Розумію вас, 18 років це багато і викликає повагу. Дійсно складно зберегти те саме почуття, яке було на початку шлюбу, але це можливо.
Я думаю ви вже звикли вести себе якимсь чином, тому те що ви хочете щось змінити, викликає у чоловіка нерозуміння і можливо дратує.
Бо як чоловіки часто мислять? «Навіщо ламати те, що працює?». Їх мозок працює по іншому. А жінкам часто хочеться вдосконалити щось, стосунки насамперед. І їх дійсно можна вдосконалити, але чоловік може бути проти, бо навіщо?
Особливо, коли ви разом багато років, вже є звичка разом з любовʼю.
Тут треба розмовляти, ви знаєте вашого партнера, і повинні знати як з ним розмовляти. Але рекомендую використовувати «Я повідомлення», тобто казати НЕ: «Ти мене не любиш, не приділяєш увагу», А: «Мені не вистачає твоєї уваги, я сумую за нашими вечорами разом» і так далі. Тобто висловлювати все через Я, а не через ТИ, бо це відразу викликає бажання захищатися, йому здається що ви його звинувачуєте.
Також подумайте як ви можете проводити час разом, чим його зацікавити? Може ви якось особливо проводили час разом? Чи можна це відновити? Що з сексуальним життям? Подумати про нові способи проводити час разом.
Але це все якщо йому це потрібно, а якщо ні, то там вже зовсім інша розмова.
Я бажаю вам вирішити вашу ситуацію, а якщо самі не справляєтесь, я завжди рада вам допомогти на консультації!
Записатися на консультацію до цього психолога
Добрий вечір.
Записатися на консультацію до цього психолога