Як подолати почуття самотності після переїзду?
Доброго дня. Я півроку тому переїхала в іншу країну, і мені дуже важко звикнути. У мене тут майже нікого немає, тільки дочка з сім’єю, але вони весь час зайняті, і я не хочу втручатися в їхнє життя. Роботи я поки не знайшла, та й не знаю, чи знайду через мій вік і рівень мови. Весь час думаю про дім, про Україну, як там було добре, а тут я себе почуваю чужою. Постійно якісь страхи, що нічого не вийде, і я така самотня зараз. Не знаю, як дати цьому раду. Як справитися із цією порожнечею і знайти свій шлях тут, на новому місці? Дуже дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Розумію Ваші відчуття, адже це не просто починати життя в іншій країні. Перед людиною стають нові виклики і обставини, особливо коли ще є мовний бар’єр. Але це лише етап життя і Ви зможете його подолати. Якщо потрібна підтримка, зверніться до спеціаліста, який вислухає і допоможе розібратися з почуттями.
На даний момент багато українців вимушено виїхали закордон і в телеграм є багато чатів з українцями у різних країнах та містах. Спробуйте пошукати нових друзів у такому чаті тої країни, де Ви зараз знаходитесь. Можливо там є люди Вашого віку, яким також складно адаптуватися в нових обставинах або недостатньо спілкування. Ви зможете допомогти один одному.
Бажаю Вам легкості в адаптації!
Записатися на консультацію до цього психолога