Як знайти баланс між роботою та життям?
Добрий день. Мені здається, що я зовсім не вмію відпочивати і постійно відчуваю напругу. Я працюю на роботі, яка займає весь мій час – зранку до пізнього вечора, а у вихідні думаю про те, що треба зробити в понеділок. У мене практично нема хобі, мало друзів, і навіть якщо є вільний час, я не знаю, як його провести. Рідко буваю з родиною, а коли вони питають, як у мене справи, навіть не знаю, що відповісти, бо здається, що я просто існую за принципом «робота-дім-сон». Постійно задаюсь питанням: чи можна так прожити все життя? Відчуваю, що потрібно щось змінювати, але навіть не розумію, з чого почати. Як знайти час і бажання для чогось, крім роботи? І як навчитися хоча б трохи розслаблятись?

Всі відповіді:
Добрий день! Я би у вашій ситуації звернула би увагу на те: А від чого ви тікаєте в роботу? Варіанти можуть бути різні: 1. ви не можете витримувати потік тривоги, коли ви вдома або наодинці з собою; 2. ви таким чином ховається від побудови стосунків, бо для вас це болючий процес; 3.... Про що це може бути у вашому випадку? Згадайте той момент, коли у вас було багато бажань та хобі, і проаналізуйте, в який момент це змінилося? Що тоді сталося? Які ситуації, зміни в житті, можливо конкретна ситуація згадається. Зазвичай відповідь у тому, що було до того, як ви втратили свої бажання, хобі та енергію. Успіхів Вам у роботі з вашим питанням!
Записатися на консультацію до цього психолога