Як зрозуміти, чи є сенс залишатися разом?
Доброго дня. У мене складна ситуація в стосунках, і я вже зовсім заплуталась. Ми з чоловіком разом 5 років, але останній рік постійно сваримось. Спочатку були дрібні суперечки, потім вони переросли в серйозні конфлікти. Здається, ми розучились якось по-нормальному спілкуватись. Я помічаю, що відчуваю себе нещасною поруч із ним, майже не отримую уваги чи підтримки, хоча раніше все було інакше. Якийсь відчутний зв’язок між нами ніби зник. Він каже, що любить мене, але його дії часто це не підтверджують. Я залишаюсь, бо звикла до нього і боюсь залишитись одна, але така ситуація вже тисне на мене. Як бути? Як зрозуміти, чи варто намагатися щось зберегти, чи краще піти? Дайте, будь ласка, пораду, бо мені дуже важко.

Всі відповіді:
Вітаю Валентина! Перш за все, хочу підтримати вас у тому, що ви шукаєте відповідей і хочете зрозуміти, як діяти далі. Це вже важливий крок до вирішення.
Щоб зрозуміти, чи є сенс залишатися разом, рекомендую спробувати чесно відповісти собі на кілька запитань:
Чи є між вами повага та бажання вирішувати конфлікти? Конфлікти самі по собі не руйнують стосунки, але якщо вони перетворюються на постійне приниження або байдужість, це небезпечний сигнал. Чи є у вас і вашого чоловіка готовність працювати над вирішенням проблем? Чи збереглося бажання бути разом? Інколи здається, що ми залишаємося в стосунках через страх змін, звичку або почуття обов’язку. Але важливо розуміти, чи є у вас і у партнера щире бажання бути разом і розвивати стосунки.
Спробуйте поговорити із чоловіком відкрито. Скажіть, що для вас важливо, що ви відчуваєте, і головне говорити з позицї Я (наприклад я відчуваю таку емоцію коли виникає така ситуація і описати її без критики і звинувачень) і запитайте, як він бачить вашу ситуацію.
Дайте собі час, будьте до себе чесними і обережними.
Записатися на консультацію до цього психолога