Чому мені так складно заводити нові знайомства?
Доброго дня. Пишу тут, бо вже не знаю, з ким обговорити свою проблему. Мені 41 рік, і я розумію, що мені дуже важко знаходити спільну мову з новими людьми. Навіть якщо хтось сам проявляє ініціативу, я ніби відчуваю якусь невидиму стіну, яка мене стримує. Мені стає ніяково, здається, що я скажу щось не те, і ця людина перестане зі мною спілкуватися. Через це я часто уникала будь-яких соціальних подій, і зараз коло спілкування звузилось майже до нуля. Зі старими друзями теж якось стало холодніше, наче я не вмію підтримувати відносини правильно. Мені хотілося б змінити це, але я не знаю, чи зможу. Як зрозуміти, що зі мною не так, і як перестати так сильно боятись цих всіх моментів? І чи це взагалі можливо в моєму віці? Дякую за будь-яку пораду.

Всі відповіді:
Доброго дня! В будь-якому віці зміни можливі. Добре, що ви так гарно аналізуєте і усвідомлюєте те, що відбувається і як ви відчуваєте себе при цьому. Причини можуть різними: попередній негативний досвід, страх відкритися, внутрішні бар'єри та переконання, надмірна критичність до себе, невпевненість, питання з довірою до нових людей, внутрішні установки, наприклад, такі як переконання у своїй нецікавості, порівняння себе з іншими, страх "я недостатньо ..." і т.д. Навички комунікації та стосунки з собою, власне ставлення до себе можна розвинути та покращити.
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю, Дарино!
У Вашій розповіді я бачу Вашу напругу та страхи при комунікації з іншими людьми. Коли це почалося? Так було завжди або ні?
З Вами все так, просто потрібно розібратися та подосліджувати те, що Вас на даний момент турбує. Якщо у Вас є бажання це змінити, то у Вас є всі шанси на те, що це питання буде вирішено) Знаєте як кажуть, “той хто хоче, знаходить можливості, хто не хоче, знаходить відмазки”.
Щоб перестати так сильно боятися цих моментів, для початку потрібно розібратися звідки взагалі виникає цей страх та сторонність від людей. Подосліджувати, що Вам диктує і на що налаштовує той внутрішній голос-критик в голові.
Потрібно поступово виходити з зони свого комфорту. Вірте в себе. Пам'ятайте, що зміни потребують часу. Будьте терплячі до себе. Найголовніше – бажання змінитися. Коли ви готові до змін, все стає можливим.
Бажаю успіхів!
Записатися на консультацію до цього психолога