Чоловік постійно кричить і не дає спокою
Доброго дня. У мене проблема, через яку я останнім часом не знаходжу собі місця. Мій чоловік все частіше зривається на крик, навіть через якісь дрібниці. Можемо посваритися через те, що їжа йому не сподобалась, чи я щось не так сказала. Але найгірше, що це вже починає відбиватися на дітях. Вони бояться зайвий раз щось сказати, щоб не розлютити його. Я намагалася поговорити з ним спокійно, але він одразу підвищує голос і каже, що «це все я винна». Мені психологічно дуже важко, здається, що це вже ніколи не закінчиться. Боюся, що діти виростуть і нестимуть в собі цей страх усе життя, як я зараз. Що я можу зробити в такій ситуації? Як зупинити це і вберегти себе й дітей? Буду вдячна за будь-яку пораду.

Всі відповіді:
Вітаю Марина! Те, що ви описуєте, - дуже складна й болюча ситуація, яка впливає на всіх членів вашої родини. Перше, що важливо усвідомити: ви не винні у поведінці вашого чоловіка. Його гнів - це його відповідальність.
Ось кілька кроків, які можуть допомогти:
Спробуйте сказати: "Мені дуже важко через наші сварки, і це впливає на дітей. Мені важливо, щоб ми це вирішили разом."
Якщо ситуація загострюється, оберіть спокійне місце для дітей, поясніть, що їхні почуття важливі, і підтримуйте їх.
Змініть підхід: якщо чоловік підвищує голос, припиніть розмову, сказавши, що готові говорити лише спокійно.
Зверніться за підтримкою.
Пам'ятайте, що ваше завдання - захистити себе й дітей, а не "перевиховати" чоловіка. Ви маєте право на повагу й спокій у своєму житті.
Записатися на консультацію до цього психолога