Не можу позбутися образи на брата вже багато років
Доброго дня. У мене є проблема, яка вже довго не дає спокою, і я сам не знаю, що з цим робити далі. У нас з братом кілька років тому стався серйозний конфлікт через гроші. Я тоді був у складній ситуації, попросив у нього допомоги, а він відмовив і сказав неприємні речі, які глибоко зачепили мене. Відтоді я не можу нормально спілкуватися з ним, хоча начебто намагався якось це забути. Постійно згадую ті слова й почуття несправедливості. Наче все одно тримаю злість усередині, почуваюсь ніби зрадженим. Мені навіть соромно за те, що маю такі емоції, адже він же все ж таки брат. Але відчуття образи не зникає. Як взагалі вийти з цього замкнутого кола? Як пробачити й відпустити цю ситуацію? Бо вже й самому важко. Дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Вітаю, Романе! Ви вже зробили перший крок, щоб позбутися своєї образи. Ви почали шукати, як це зробити. З тієї інформації, що є, я почав би з того, що спробував зрозуміти, а чи міг Ваш брат на той час дати ті гроші? Ті неприємні речі, що брат сказав при відмові були справедливими? Якщо вони зачепили Вас, то вони в Вас були. А які стосунки в житті у Вас з братом? Та ситуація, що сталась не типова, чи можливо суперечки між вами звична справа?
Тобто спробуйте поставити себе на місце брата, подивіться на себе в тій ситуації його очима і можливо з’явиться якесь розуміння…
Також звернув увагу, що Ви почуваєтесь зрадженим. Тут можливо була якась дитяча травма, спробуйте згадати, коли саме це відчуття пережили вперше. Є тут зв’язок з братом?
Бажаю Вам швидкого вирішення Вашого запиту!
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю, Романе!
Дякую, що ділитися своїми переживаннями.
Ображатися чи ні на слова/дії іншої людини - то вибір кожного. Як вам здається, що криється за вашою образою? Злість?Бажання, щоб він вибачився, адже «ми рідні люди», а значить маємо підтримувати один одного?
Ви пишете, що не можете нормально спілкуватися з братом. Чи обговорювали ви з ним ту ситуацію? Може так статися, що він навіть не памʼятає про неї. А ви й досі плекаєте це відчуття.
Як думаєте, що могло б змінити ваш стан і яких відносин ви хотіли б? Враховуйте, що ви обидва дорослих чоловіка, які можуть мати різні погляди на життя.
Успіхів вам!
Записатися на консультацію до цього психолога