Як розібратися в своїх цілях в житті?
Добрий день. Мені 34 роки, і останнім часом я все частіше задумуюсь, чи правильно я живу і куди рухаюсь. Здається, що всі навколо визначилися зі своїм місцем у житті та своїми цілями, а я ніби топчуся на місці. Раніше я думала, що знаю, чого хочу, але зараз мені здається, що все це було не моє. Робота не приносить радості, але і змінити щось я боюся, бо не знаю, куди йти. Мені здається, що я не розумію себе і те, що мені дійсно потрібно. Час іде, а я тільки глибше занурююсь у це відчуття невизначеності й тривоги. Як знайти свої справжні бажання й цілі? Як зрозуміти, що мені дійсно важливо, а на що я просто дарма витрачаю час?

Всі відповіді:
Доброго вечора, Асю.
Поява інтернету дала нам змогу побачити і порівняти себе з людьми, які живуть з іншими можливостями і умовами. якщо спробувати сумувати всі ці картинки "правильних" дій (займатись спортом, читати і постійно розвиватись, здорове харчування, регулярне спілкування з друзями і цікавими людьми, доглянуто виглядати, слідкувати за тенденціями моди і т.д.) то виявиться, що вкластись в 24години нереально. І кожному доводиться самому вирішувати, на що зараз витратити свій час.
Я не можу вам дати 5 способів зрозуміти, або ж 7 вправ знаходження свого призначення і т.п. бо не існує універсальних рецептів. Але одною з ознак "справжніх бажань" я б назвала наявність енергії/ресурсу/сили/позитивних відчуттів від виконання тих чи інших дій. "Коли я цим займаюсь, я відчуваю, що я отримала щось позитивне, чи я пішла в мінус?"
Психологія не має швидких рецептів, але має відчутний результат у довготривалій роботі. Працюючи над собою ви неодмінно отримаєте результат який вас порадує.
Записатися на консультацію до цього психолога