Втрати роботу і не знаю, з чого почати далі
Добрий день. Я останнім часом відчуваю, що моя самооцінка впала через те, що я втратив роботу. Мені здавалося, що я компетентний у своїй сфері, але так сталося, що мене скоротили. Спочатку я був впевнений, що швидко знайду щось нове, але вже минуло кілька місяців, і ніяких результатів. Я почав сумніватися в своїх здібностях і взагалі в тому, чи можу я знову знайти нормальну роботу, особливо після 40 років. Крім того, я відчуваю, що моя сім'я переживає за мене й що я не виправдовую їхніх сподівань. Як мені впоратися з цим відчуттям невпевненості? І як зрозуміти, що робити далі? Дякую.

Всі відповіді:
Вітаю, Іване.
Розумію як вам важко пережити момент втрати роботи. Тим паче, якщо вас скоротили, а не ви самі прийняли таке рішення.
Головне, щоб я порекомендувала, розслабитися. Коли ви без кінця щось шукаєте, то не бачите інших можливостей. До купи доєднується знецінення себе та додумування, що не виправдали очікування рідних.
Поговоріть з ними і поділіться своїми переживаннями. А потім відпустіть ситуацію. Де закриваються одні двері, там відкриваються інші. Впевнена, що як спеціаліст ви компетентний, значить ваша робота вас вже чекає.
Наш мозок працює таким чином: на чому ви «зациклені», те він вам і «підшукує». Наразі сумніви не дають побачити інші варіанти. Тож повторюсь - розслабтеся. Якщо ви та ваша родина може прожити декілька місяців без вашої з/п, дайте собі час подумати, де б ви хотіли працювати, в якому колективі та з якими умовами; щоб ви відчули у перший робочий день та як змогли б покращити, умовно, КРІ.
І памʼятайте, якщо вас скоротили, підсвідомо ви вже хотіли щось змінити.
Успіхів вам!
Записатися на консультацію до цього психолога