Відчуваю, що застрягла на місці
Доброго дня. Мені 42, і я останнім часом постійно відчуваю, що щось не так. Начебто у мене є сім'я, стабільна робота, але це все перестало радувати. Немає відчуття, що я живу по-справжньому. Всяке бажання щось змінювати швидко зникає, бо не знаю, чого хочу. У підсумку я ходжу замкнутим колом – робота, дім, кілька справ. Таке відчуття, ніби мене затягнуло в рутину, і я почала втрачати себе. З'явився постійний внутрішній дискомфорт, і нічого не приносить справжнього задоволення. Може, це через мій вік? Як зрозуміти, куди рухатися далі, і як знайти сили змінювати те, що не подобається? Завчасно дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Вітаю, Інна! В нас в житті завжди настає переломний момент, коли як раніше не вже неможливо, а як по новому ще не знаю.
Спробуйте подивитись на свій стан зараз як на цікаву гру, з азартом. Змінити відношення до цієї ситуації: «А що там нового?»!
Можливо, саме зараз народжується ваша нова версія.
Можливо прийшов час почути себе більш глибше.
Важливо бути чесною з собою, відповівши на запитання: « А що зробить мене щасливою по справжньому, що принесе справжню радість?»
Тому що часто ми знаємо відповіді, але не дозволяємо зізнатися навіть собі. Як тільки ви дасте чесні відповіді собі - справа зрушиться з місця… і ви почнете знаходити відповіді…
Записатися на консультацію до цього психолога