Як впоратися зі втратою близької людини?
Доброго дня. Мені складно це писати, але сподіваюся, що ви мене зрозумієте. У мене нещодавно померла дуже близька людина, і я ніяк не можу прийняти це. Я постійно думаю про неї, згадую всі моменти, коли ми були разом, і відчуваю, що просто застрягла в часі. Навіть звичайні речі в житті стали важкими, на роботі часто не можу зосередитись, а іноді здається, що я перестала відчувати радість від будь-чого. Друзям я боюся відкриватись, бо здається, що вони не зрозуміють, або що я їх просто обтяжу такими розмовами. Чи є спосіб якось полегшити цей стан? Може, ви підкажете, як направити свої думки, щоб стало хоча б трохи легше? Буду вдячна за будь-яку пораду.

Всі відповіді:
Доброго дня.
Я співчуваю вашій втраті.
Розумію вас щодо вашого стану, проходила таке і цілком підтримую вас.
Для початку, сумувати за людиною - це нормально. З вами усе в порядку. У кожної людини все по різному, одні справляються з втратою за пару місяців, інші за пару років і те, і те є нормальним!
Втрату треба проговорювати. Стільки, скільки ви відчуваєте це потрібним. У вас є з ким розділити це горе? Якщо ні, то буду рада вас вислухати і допомогти, звертайтесь.
Просто в таких випадках потрібен час та слухач. Все дуже просто в складно одночасно. Головне, щоб людина була розуміюча і знала, що таке втрата, бо часто люди, які не стикалися з цим, не дуже розуміють чому ви такі сумні і чому так зациклюєтесь. Навіть я з таким стикалась. Людям просто важко зрозуміти, що ви відчуваєте і ви думаєте що ви одні у своїй втраті.
Я дуже рекомендую вам поговорити з такою людиною у вашому житті, або звернутися до мене. Я не буду вам розказувати як ви повинні себе відчувати чи як повинні себе поводити, я просто послухаю вашу історію.
Я бажаю щоб вам стало краще. Всього найкращого.
Записатися на консультацію до цього психолога