Не розумію, чого справді хочу від життя
Доброго дня. Часом здається, що я вже мала б розуміти, ким я є і чого хочу в цьому житті, але чим більше думаю про це, тим більше все плутається. У мене є робота, сім'я, якісь захоплення, але відчуваю, що живу якось «на автоматі», ніби не я приймаю рішення, а просто підлаштовуюсь під обставини чи очікування інших людей. Починаю замислюватись, чи справді те, чим я займаюсь, мене радує, чи це просто «треба». Як зрозуміти, що мої рішення – це саме мої бажання, а не щось нав'язане оточенням чи такими соціальними «шаблонами»? І чи нормально почуватися загубленою в 36? Буду дуже вдячна за вашу допомогу.

Всі відповіді:
Доброго дня, Ірина! Нормально почуватися загубленою у будь-якому віці. Важливо те, що ви звернули на це увагу. Буде добре попрацювати над цим з психологом.
Якщо у вас зараз виникло відчуття, що хочеться змін, значить ви до них готові. Це супер.
Пригадайте, що вас радує, що вам цікаво? Спробуйте більше приділяти час тому, що вас захоплює і менше робити акцент на тому, що просто треба.
Які ваші мрії? Як би ви хотіли відчувати себе через місяць-півроку? Що вам необхідно набути для цього, а що змінити? Важливо працювати над своїм внутрішнім станом. Бажаю вам більше цікавих і приємних моментів у житті.
Записатися на консультацію до цього психолога
Добрий день. Все що ви відчуваєте це нормально. Інтереси та цілі можуть змінюватися протягом життя і це також норма.
Ви сказали що живете на "автоматі", а що може з нього вивести? Можливо зазамлення, що я роблю зараз, що я відчуваю, чого хочу?
Щодо питання чи тим займаєтеся, спитайте чи хочете ВИ його роботи, заради цього прокидатися зранку, витрачати на це свій час, заради кого, чого я це роблю?
Записатися на консультацію до цього психолога