Не розумію себе і свої бажання
Добрий день. Мені 48 років, і я останнім часом все більше розумію, що зовсім не розумію себе. Начебто все в мене є: сім’я, діти-студенти, робота, квартира... Але останні кілька років я наче в тумані. Коли мене питають, що я хочу, навіть у дрібницях, я або не знаю, або кажу щось стандартне, щоб просто відповісти. А всередині пустота. Раніше займалась з любов’ю багатьма справами: готуванням, читанням, садом. А зараз все роблю без цікавості, більше з обов’язку. Чула десь про кризу середнього віку, але не впевнена, чи це воно. У чому може бути причина? Як знайти себе і повернути радість у життя? Буду дуже вдячна за якісь поради.

Всі відповіді:
Доброго дня, Людмило!
Можливо прийшов час познайомитися з собою новою?)
Ваш стан можна розглядати як кризу середнього віку, а можна подивитися на це під іншим кутом. Наприклад, як на новий розділ Вашого життя. Та й справді, Ваше життя останніми роками змінилося, адже діти виросли, в роботі ви досягли певного рівня, сім’я є, дах над головою також. Можливо Вас втомила така стабільність та чіткий сценарій, за яким Ви слідували?
Як багато часу Ви приділяли окремо самі собі? Наскільки добре Ви себе знаєте? Що Ви любите їсти, пити? Чим справді подобається займатися? Можливо є щось, що Ви дуже хотіли спробувати, але з якихось певних причин відкладали. Як часто Ви відпочиваєте? Чи вмієте Ви відпочивати?
Знайти себе і повернути радість життя можна в будь-якому віці, головне цього хотіти. Сформувати мету, ціль і маленькими кроками починати рухатися до неї. Спробуйте виділити час та написати списки, за що Ви собі вдячні, які Ваші досягнення, чого Ви хочете. Починайте з найдрібніших бажань, до наймаштабніших.
Приділяйте певний час виключно собі. Зробіть собі подарунок, побалуйте себе, побудьте з собою. За бажанням зверніться до фахівця, який допоможе Вам та направить у бік Вашої цілі)
Бажаю Вам повернути радість та натхнення, познайомитися з собою-новою, та почати писати новий розділ свого життя) Пам’ятайте, Ви найкращий автор цієї книги, і всі відповіді всередені Вас)
Записатися на консультацію до цього психолога