Психическая травма , обвинения
Безопасность моего ребёнка. Так как если б я была б внимательней то не было б ни у кого травмы на счет опасности для ребёнка. Ребёнок меня не слушает и делает по своему из за чего потом все страдают .

Всі відповіді:
Доброрго ранку.
З Вашого повідомлення видно, що Ви відчуваєте відповідальність за безпеку дитини та можливі наслідки її поведінки. Але важливо пам’ятати, що діти мають природну потребу досліджувати світ і випробовувати межі, а завдання батьків - бути стабільним дорослим, щоб навчати їх безпечній поведінці, а не тільки контролювати.
Якщо дитина не слухає, варто проаналізувати, чому так відбувається. Чи є у вас довірчий контакт? Чи розуміє вона, чому Ви встановлюєте певні правила? Можливо, дитині не вистачає чіткого пояснення, а може, вона протестує через брак самостійності? Було б непогано знати вік дитини, бо так дещо абстрактно виглядає.
Основний момент, на який варто звернути увагу - замість звинувачень себе або дитини, спробуйте використовувати метод активного слухання, проговорювати емоції, пояснювати наслідки поведінки та давати вибір у межах безпеки. Важливо зберігати спокій і показувати приклад, а не лише вимагати слухняності.
Також важливо вміти проживати власні емоції. Турбота про себе має бути завжди на першому місці. Тільки ресурсний дорослий здатен сконтейнувати емоції та тримати здорові межі для дитини.
Записатися на консультацію до цього психолога