Як стати більш зібраною і не все забувати?
Доброго дня. У мене останнім часом почались проблеми з памʼяттю і концентрацією. Я стала забувати важливі речі, постійно щось гублю, навіть список продуктів у магазині можу вийняти і не подивитись, а потім повертаюсь додому без половини потрібного. На роботі важко зосередитися, плутаю задачі, складається враження, що я гірше розумію інформацію, ніж колись. Начебто голова завжди зайнята купою думок і через це я просто не можу усе зберігати в памʼяті. А ще часто відчуваю втомленість, навіть коли сплю нормально. Це якось пов’язано зі віком? Чи може бути причина в чомусь іншому? Як я можу це виправити і повернути більш-менш ясність у голові? Дуже переживаю, адже відчуваю, що стала менш ефективною і на роботі, і вдома.

Всі відповіді:
Вітаю.
Відповідаючи на ваше запитання , чи може це бути повʼязано з віком, питаю у відповідь, а скільки вам років? 😊
Але це не найважливіше. Зараз у людей додалось багато тривог і звісно наша психіка може збоїти і давати такі симптоми як погана памʼять, неуважність та зменшення працездатності , але в першу чергу я рекомендую вам звернутись до лікарів. Бо перш ніж іти до психолога і шукати щось, краще знати, що фізично ви здорові і нічого з ваших станів здоровʼя не може спричинити такі симптоми.
Не намагайтеся шукати в інтернеті , бо там вам точно навʼяжуть багато діагнозів і ви тільки станете більш тривожна.
Отже, моя рекомендація - перевіритися у лікарів, але в цей же час можна записатися хоча б на разову консультацію у психолога, одне одному заважати не буде і тоді більш стане ясно, чи то вік підкрадається, чи то багато тривог у житті, чи ще щось.
Успіхів вам і буду рада вам допомогти, якщо вирішите прийти до мене!
Записатися на консультацію до цього психолога