Чому ми з чоловіком постійно сваримося?
Доброго дня. У нас з чоловіком останнім часом постійні сварки. Ми разом 7 років, є син, йому 5. І от десь, мабуть, рік тому все почало погіршуватися: ми багато сперечаємося, він каже, що я постійно його 'дістаю', а я відчуваю, що він зовсім мене не слухає і не підтримує. Буває, що сваримося прямо при дитині, а потім разом з ним сиджу і плачу, бо не знаю, як це все зупинити. Зізнаюсь, іноді думаю, що краще було б розійтися, але боюсь зробити ще гірше. Я вже не впізнаю наші стосунки, хоча раніше все було добре. Мені хочеться зрозуміти, чи ми можемо якось це виправити і чи можна повернути ту близькість, яка була раніше? Може, це взагалі нормально для таких стосунків? Що робити далі? Дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Вітаю. Треба подивитись на те як розвивались стосунки, бо мало водних для розуміння як ви прийшли до цього.
Непорозуміння в стосунках часто це причина проекцій партнерів один на одного ( і відчуттів від тих проекцій). Тобто бачу не реальну людину а ту, слова якої тригирнули почуття.
Запрошую в парну терапію , все можливо виправити при бажанні
Записатися на консультацію до цього психолога
Доброго дня.
Усі відносини мають свої етапи в залежності від того, скільки років ви разом.
Саме ваша пара знаходиться на так названому етапі «творення», який йде від 5ти років разом до 10ти.
В цьому етапі багато плюсів, ви вже довго знаєте одне одного, уже нема тих гормонів як на початку відносин, вже думаєте головою, у вас повинна була сформуватися і поглибитися емоційна та інтелектуальна близькість і це чудово.
Але мінуси можуть все зламати.
Через стрес у різних сферах життя починаються конфлікти. Якщо не приділялося достатньо уваги, то партнери віддаляються.
Нажаль, не всі з нас знають як саме потрібно спілкуватися одне з одним на кожному етапі відносин і цьому не вчать ніде. Тому потрібно дізнаватися самостійно.
Якщо ви хочете піти простим шляхом - то вам дійсно потрібно в парну терапію. Якщо що, я буду рада допомогти. Чому я кажу що це простий шлях? Бо інший складніше, зараз побачите.
Складний шлях - самостійно шукати літературу по відносинам і працювати над цим РАЗОМ. Якщо тільки жінка прочитає щось чи тільки чоловік, то від того не буде ніякого сенсу. Інтернет багато чого може розповісти, також чат GPT дуже добре підказує літературу.
Але на це потрібно ну дуже багато часу і не факт, що ваш партнер згодиться читати все що треба.
Тому звісно рекомендую легший спосіб.
Я можу тут вам тільки розповісти, що саме з вами відбувається, але ніяких технік чи рекомендацій дати нажаль не можу, бо все дуже індивідуально.
Успіхів вам!
Записатися на консультацію до цього психолога
Доброго дня! Дякую за те, що поділилися своїми переживаннями. Ви описали ситуацію, яка дуже важка, і вона, на жаль, є досить поширеною для багатьох пар, особливо після кількох років спільного життя та з появою дітей. Відносини можуть змінюватися, і іноді це супроводжується труднощами в комунікації та відчуттям віддаленості.
Ваші переживання, коли ви відчуваєте, що не розумієте один одного і сварки стають частими, абсолютно зрозумілі. Важливо пам'ятати, що кожна пара проходить через різні етапи, і навіть якщо зараз важко, це не означає, що ваші стосунки неможливо виправити.
Пам'ятайте, що конфлікти у стосунках - це нормально, але важливо навчитися їх конструктивно вирішувати. З часом, якщо ви обидва готові працювати над поліпшенням ваших стосунків, є велика ймовірність, що ви зможете відновити ту близькість, яка була раніше.
Якщо хочете, можемо разом попрацювати над техніками комунікації та стратегіями вирішення конфліктів. Я завжди готова допомогти!
Записатися на консультацію до цього психолога