Народжувати чи не народжувати з безвідповідальним чоловіком?
Доброго дня! Ситуація склалася таким чином: живемо з чоловіком у цивільному шлюбі вже 2,5 роки. Після кількох місяців спільного проживання помітила, що він веде переписки на сайтах знайомств. Був скандал, він просив вибачення, і я, звісно, з "лапшею на вухах", все пробачила. Проте таких переписок згодом ставало ще більше. На мої запитання, чому він це робить і як це мене ранить, відповідь була шокуючою: "Ти сама в цьому винна". З його боку постійна критика — я роблю все не так, як він хоче. Він дуже хоче дитину, і якщо я йому не народжу, то, за його словами, "немає сенсу бути разом". Він каже, що змінить своє ставлення до мене, якщо я буду його слухати й народжу йому дитину. Але як можна народжувати дитину такому чоловікові? Коли я сказала йому, що не впевнена в ньому і не готова народжувати, поки він не зміниться, я одразу стала непотрібною. Він курить траву, живе своїм життям, хоча обіцяв покинути це все і змінитися. Можливо, я помиляюсь, але вважаю, що він не хоче змінюватися взагалі й йому на мене байдуже. Хочу поради чи думки спеціалістів щодо таких стосунків…

Всі відповіді:
Вітаю, Олександро!
Тут видно неозброєним оком аб'юзивні стосунки.
Народження дитини - це дуже відповідальний крок. Для початку я рекомендую розібратися в терапії з особистими питаннями. Чому я дозволяю таке відношення до себе? Звідки взяла цю модель відносин? Чому піддаюся впливу та маніпуляціям? Чому залежна від цих стосунків?
Працювати потрібно в темах самоцінності, любові та поваги до себе, особистих кордонів.
Стосовно чоловіка - люди не змінюються, якщо свідомо та самостійно цього не хочуть. І розмови, маніпуляції, сльози - цьому не допоможуть.
Бажаю Вам вирішення всіх питань.
Згодна з коментарем вище. Це точно абʼюз. Часто люди прикриваються народженням дитини, але нічого не зміниться, повірте. Також питаннячка до цивільного шлюбу. Шлюб - це в першу чергу безпека жінки, бо ось залишитесь ви самі з дитиною, без аліментів і без нічого, дуже розповсюджена ситуація. Ви в принципі уже самі розумієте, що в цих стосунках немає сенсу, але краще пропрацювати з психологом, приходьте 😊
бути щасливим, здоровим, успішним, креативним, геніальним, щоб якісно проживати своє життя